Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att krelly skrek "vad är det?" Sa jag sömnigt
21 aug, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
Jag ramlade ner på golvet och vred mig i smärtor
" Det är tur att jag inte är gravid med stor mage, som tur är jag smal så att jag inte skadade mig " tänkte jag 21 aug, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
"Vad är det" frågade jag igen
21 aug, 2013 16:45 |
|
Borttagen
|
" Gör nåt!" Skrek jag
21 aug, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
"Åt vad?"
21 aug, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
" Gör nåt!" Skrek jag och vred mig i smärtor på golvet
21 aug, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Det var mörkt ute,jag kunde knappt se vart jag skulle.
Barnet satt i baksätet. Heaven tittade förvirrat ut genom fönstret,Bebisen satt fastspänd i en barnstol. Vi hade inte döpt honom än. Men eftersom Luke inte brydde sig så bestämde jag själv ett namn. Han får heta Måns.Han ser ut som en liten Måns. Jag log för mig själv. "Mamma,vart ska vi,frågade Heaven. "Jag vet inte Gumman,bort. sa jag tyst. 21 aug, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Jag lyfte upp henne i sängen igen
21 aug, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
" Ring efter en ambulans!" Skrek jag
21 aug, 2013 19:21 |
|
KajsaRC2001
Elev |
luke nynnade glatt på en melodi. En mugglarsång var det. han öppnade dörren till huset och gick in.
"jag är hemma!" ropade han. inget svar. han kollade runt i huset. ingen där. en klump bildades i hans mage då han såg lappen. hans hjärna slutade fungera och hans ben svek honom.
21 aug, 2013 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen