Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fel, har inte ens en syster så det kan inte hända xD
PUM har hittat den ultimata julklappen till en/flera av sina vänner? 17 dec, 2011 00:37 |
|
Borttagen
|
Fel.
PUM läser Fokis blogg? 17 dec, 2011 00:40 |
|
Borttagen
|
Ohja, älskar hennes blogg!
PUM läser Kissies blogg? 17 dec, 2011 00:41 |
|
Borttagen
|
Fel. Har klickat mig in där en gång, ALDRIG MER.
Pum har läst Harry Potter böckerna på något annat språk än svenska? 17 dec, 2011 02:21 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Rätt, ettan på finska och lyssnat 3an och håller på att lyssan 4an på finska också. Läser också 1an på engelska.
PUM tycker att HP böckerna är de bästa som finns?
17 dec, 2011 02:36 |
|
Borttagen
|
RÄTT! KÄRLEK TILL HP BÖCKERNA! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Pum bor i Norrland? 17 dec, 2011 02:41 |
|
Sirius_Musta
Elev |
17 dec, 2011 02:43 |
|
DivaWester
Elev |
Rätt
PUM älskar hösten? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 17 dec, 2011 12:02 |
|
nilla10
Elev |
jaaaaaaaaaaaa!!!! jag fyller ju år då!!!
PUM har körkort? hej hej! :) 17 dec, 2011 12:20 |
|
Sirius_Musta
Elev |
17 dec, 2011 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen