Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥ OCHJAGÄLSKARDIGSÅMYCKETSÅDETFINNSINTEOCHJAGVILLBARAGEDIGENJÄTTESTORBAMSEKRAMOCHJAGVILLATTDUSKAVETAHURUNDERBARDUÄRMINLILLAÄNGEL♥ Puss ♥ En sak fattar jag inte... FÖRATTJAGÄRINTEDETOCHFÖRATTDUÄRDETPUSSPÅDIGFINISÄLSKARDIG♥ OMDUINTEVARAWSOMESKULLEJAGINTESÄGADETTILLDIG! ♥ (Nu sluta vi innan vi spammar ner tråden... igen xD) DETÄRDÄRFÖRJAGUNDRARVARFÖRDUSÄGERATTJAGÄRAWESOMEJAGMENARJAGÄRINTEAWESOMEDETÄRDUSOMÄRAWESOMEPUNKT♥ (haha, jaa... xD)
23 sep, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Marsku - Förstår verkligen inte varför du gav mig dagens kram men.. Tack !
23 sep, 2012 19:21 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
23 sep, 2012 19:34 |
|
Flumm
Elev |
23 sep, 2012 19:43 |
|
Jullan
Elev |
Kram till lövetamanda, Dini99, tyri, ol!v!a,vevve_puff och ginny_ginny!
Säg till om jag glömt någon! ♥♥♥♥ 23 sep, 2012 20:07 |
|
Hope Potter
Elev |
Jinx: Såg först nu att du hade taggat mig här för att jag läser en fantastisk ff
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
23 sep, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 20:53 |
|
Ginny4ever
Elev |
Marsku tack så mycket!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 23 sep, 2012 20:56 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
23 sep, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen