Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
alltså vaaaarför kan jag inte bli kär i min "kärleks" bästa vän istället? Han ser bra ut (som en gullig liten popparpojke minus stjärnor under ögonen) och klär sig bra, han gillar Broder Daniel och Kent, han är jättesnäll, han bryr sig inte om sport så värst mycket, han är singel just nu osv.
http://Kaosregn.blogg.se
26 apr, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YES: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha. Han.pekade.på.min.macka.. vad menar du med macka? På rasten åt jag en macka och han kom random och kommenterade min macka.. Eller så försökte han vara snäll för att jag grät då Äh... Det lät lite konstigt att berömma någon för att den äter en snygg macka XD. Ja xD 26 apr, 2013 17:06 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Fy sjutton vad skönt att inte ha känslor för någon.
Det måste nog vara det värsta och sämsta med livet, känslor.
26 apr, 2013 18:12 |
|
Minihäst
Elev |
Känns som att jag bara vill ha någon att vara kär i...
Usch... Alltså aa Det var så länge sedan jag var kär på riktigt! another day, another slay 26 apr, 2013 18:36 |
|
scarhead
Lärare |
jag såg honom nyss med sina vänner och ville typ hoppa på honom och krama honom och uttrycka min kärlek för honom och verkligen krama honom så jag får känna honom nära mig
men nej jag behövde gå hem (och spärren inom mig hade protesterat) 26 apr, 2013 19:34 |
|
moaskywalkr
Elev |
kan ngn förklara detta: att ca 80% av mina vänner är (ganska attraktiva) killar som är hur snälla/roliga son helst men att jag ändå kärar ner mig i en idiot som inte ens vågar prata med mig :-----) (och jag vågar ej prata m honom)
26 apr, 2013 19:56 |
|
YES
Elev |
Ååå vad jag hatar att vara kär! Jag trodde att vara kär i sin kompis skulle vara bättre en att vara kär i någon man inte är så jätte mycket ned, men nej jag hade fel! Det är snarare värre, jag vet ju hur mycket jag vill att hon någon gång ska älska mig mer en som en vän men just nu verkar mitt liv bara vilja vara olyckligt! Så om att jag inte har nog med beskymer måste jag även vara olyckligt kär i min kompis också! Tack, det var ju precis bad jag ville (lägg märke till att jag är ironisk)!
Whatever
27 apr, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Ååå vad jag hatar att vara kär! Jag trodde att vara kär i sin kompis skulle vara bättre en att vara kär i någon man inte är så jätte mycket ned, men nej jag hade fel! Det är snarare värre, jag vet ju hur mycket jag vill att hon någon gång ska älska mig mer en som en vän men just nu verkar mitt liv bara vilja vara olyckligt! Så om att jag inte har nog med beskymer måste jag även vara olyckligt kär i min kompis också! Tack, det var ju precis bad jag ville (lägg märke till att jag är ironisk)! Jaaa det r drygt.. Kolla på min ask.fm ska ni se! 27 apr, 2013 23:24 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är inte osäker på om jag är kär, bara om min crush gillar mig tillbaka som jag gillar honom.
29 apr, 2013 21:21 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av YES: Ååå vad jag hatar att vara kär! Jag trodde att vara kär i sin kompis skulle vara bättre en att vara kär i någon man inte är så jätte mycket ned, men nej jag hade fel! Det är snarare värre, jag vet ju hur mycket jag vill att hon någon gång ska älska mig mer en som en vän men just nu verkar mitt liv bara vilja vara olyckligt! Så om att jag inte har nog med beskymer måste jag även vara olyckligt kär i min kompis också! Tack, det var ju precis bad jag ville (lägg märke till att jag är ironisk)! Jaaa det r drygt.. Kolla på min ask.fm ska ni se! Länk? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 29 apr, 2013 21:23 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen