Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD
23 sep, 2012 18:03 |
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- Aww tack det samma! ^^
23 sep, 2012 18:06 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR
23 sep, 2012 18:11 |
|
J00KERN
Elev |
23 sep, 2012 18:16 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥
23 sep, 2012 18:18 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥ OCHJAGÄLSKARDIGSÅMYCKETSÅDETFINNSINTEOCHJAGVILLBARAGEDIGENJÄTTESTORBAMSEKRAMOCHJAGVILLATTDUSKAVETAHURUNDERBARDUÄRMINLILLAÄNGEL♥ Puss ♥
23 sep, 2012 18:27 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥ OCHJAGÄLSKARDIGSÅMYCKETSÅDETFINNSINTEOCHJAGVILLBARAGEDIGENJÄTTESTORBAMSEKRAMOCHJAGVILLATTDUSKAVETAHURUNDERBARDUÄRMINLILLAÄNGEL♥ Puss ♥ En sak fattar jag inte...
23 sep, 2012 18:30 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥ OCHJAGÄLSKARDIGSÅMYCKETSÅDETFINNSINTEOCHJAGVILLBARAGEDIGENJÄTTESTORBAMSEKRAMOCHJAGVILLATTDUSKAVETAHURUNDERBARDUÄRMINLILLAÄNGEL♥ Puss ♥ En sak fattar jag inte... FÖRATTJAGÄRINTEDETOCHFÖRATTDUÄRDETPUSSPÅDIGFINISÄLSKARDIG♥
23 sep, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Marsku: ♥
23 sep, 2012 18:36 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: DarkBells, aaw.. du förtjänar också tretusen kramar, om inte mer ♥ Vadå dålig ff?? Nu förstår jag inte. Din ff är ju en av de bästa ♥ Naw...! ♥ Varför är du gullig? Och så säger du till Emma att jag är awsome? *suck* Är den inte dålig? Du vet I will never forget you...? Det måste vara den du pratar om! Den suger ju! Är så besviken på mig själv... Det enda jag är nöjd med är karaktärerna... xD Jag är inte gullig, det är du ♥ Men du är awesome Pfft, vad snackar du om?? I will never forget you är ju klart en av de bästa ff:s jag har läst, så nu får ta och lägga ner med att säga att du och den är dålig! ♥ OCH OM NÅGON HÄR ÄR SÅ GULLIG OCH SNÄLL SÅ KAN NI TA OCH KOLLA IN DarkBells FF, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA. JAG LOVAR ILOVEYOUSÅMYCKETALLTSÅAHHHHHA! Puss på dig! ♥♥♥ OCHJAGÄLSKARDIGSÅMYCKETSÅDETFINNSINTEOCHJAGVILLBARAGEDIGENJÄTTESTORBAMSEKRAMOCHJAGVILLATTDUSKAVETAHURUNDERBARDUÄRMINLILLAÄNGEL♥ Puss ♥ En sak fattar jag inte... FÖRATTJAGÄRINTEDETOCHFÖRATTDUÄRDETPUSSPÅDIGFINISÄLSKARDIG♥ OMDUINTEVARAWSOMESKULLEJAGINTESÄGADETTILLDIG! ♥ (Nu sluta vi innan vi spammar ner tråden... igen xD)
23 sep, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen