@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Prisma pizza - fyfan va gott xDDSkrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD nånn isom inte tror vi hittar på ord iaf xD Såndär fryst pizza eller? Men jag ska till Estland i början av juli!! Hihi jaaa, men jag ska också till Estland i början av juli å far hem i slutet av augusti Jag ska den tredje och då åker vi först till Pärnu och sedan till Saarenmaa x) ja har hört att det ska vara jätte vackert där Hihi lite sen jag är ahahah men är i Italien nu så xD men jag bor på Hiiumaa under sommaren så 27 jun, 2017 22:06 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Prisma pizza - fyfan va gott xDDSkrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD nånn isom inte tror vi hittar på ord iaf xD Såndär fryst pizza eller? Men jag ska till Estland i början av juli!! Hihi jaaa, men jag ska också till Estland i början av juli å far hem i slutet av augusti Jag ska den tredje och då åker vi först till Pärnu och sedan till Saarenmaa x) ja har hört att det ska vara jätte vackert där Hihi lite sen jag är ahahah men är i Italien nu så xD men jag bor på Hiiumaa under sommaren så Då e de ju ganska nära vart vi ska x)
27 jun, 2017 22:08 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Försöker ta det coolt när kändisar dör men. Inte han.. <\3 27 jun, 2017 22:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Tråkigt =/ Visste inte ens att han var sjuk 27 jun, 2017 23:04 |
|
Elli Malfoy
Elev |
27 jun, 2017 23:08 |
|
mitchan
Lärare |
27 jun, 2017 23:09 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av mitchan: oj vem har dött? :--( Michael Nyqvist. Visste inte heller att han var sjuk.. 27 jun, 2017 23:12 |
|
Frivolt
Elev |
D: Vila i frid Michael Nyqvist!!
FUCK CANCER!! FUCK IT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! 27 jun, 2017 23:23 |
|
Fjalar
Elev |
Någon här som ska på multicon? Jag ska dit, men min kompis vet inte om han kommer. I vilket fall som helst har han inte helpass, som jag
Brukar tänka att det är lätt att träffa snällt folk väl på plats, men lättare sagt än gjort alltså ![]() 27 jun, 2017 23:29 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Fjalar: Någon här som ska på multicon? Jag ska dit, men min kompis vet inte om han kommer. I vilket fall som helst har han inte helpass, som jag Brukar tänka att det är lätt att träffa snällt folk väl på plats, men lättare sagt än gjort alltså Jag ska dit med Kallamina! :3 Vi har halvpass c:
27 jun, 2017 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen