@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
So let's toast for all the bad times
Toast for all the hard nights Toast for all the douchbags that's been breaking our hearts Toast for too much feelings Toast for all our demons 27 jun, 2017 14:32 |
|
Borttagen
|
Drog in en bild på mig själv i "search by image", förut, det kom bara upp bilder på olika sorters träd i "visuellt liknande bilder."
.. do I look like a tree? 27 jun, 2017 17:15 |
|
catradora
Elev |
27 jun, 2017 17:59 |
|
Borttagen
|
Har så jäkla ont i ryggen
27 jun, 2017 18:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Ligger hemma i soffan och är sjuk.
Vad gör jag? Ser på historiska dokumentärer, såklart! Om historiska kungligheters sexliv. Gömda dödligheter som de förr inte visste om, så som grön färg som innehöll arsenik och så. Att de åt för mycket socker och att de snörde sig för mycket "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jun, 2017 18:27
Detta inlägg ändrades senast 2017-06-27 kl. 18:31
|
|
Kintsugi
Prefekt |
....Jag tänkte fortsätta ha vettig dygnsrytm fastän skolan är avklarad. Gick ju sådär. istället för att somna efter yogapasset vid 23 så blev det mugglis... 1:30 är knaaas! GOD NATT!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jun, 2017 18:29 |
|
Scorperion
Elev |
Kollade just på Spy Kids 3 med min lillebror. Jag kommer ALDRIG kunna släppa att det är James Paxton som spelar Dinky Winks jr! xD
Den tanken kommer hemsöka mig varje gång jag kollar på Eyewitness...
27 jun, 2017 19:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Älskar denna alltså ♥ xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jun, 2017 19:45 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 jun, 2017 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Vilken tur att man är man då 27 jun, 2017 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen