@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: längtar så till att få se det nya avsnittet av shadowhunters imorgon!! Same!! yay! tycker att säsong 2 har varit jättebra hittills (de har alla gjort mycket bättre ifrån sig jämfört med första säsongen) ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! exakt men tbh så väntar jag mest på att se lite mera malec x) då tror jag du väntar mer på det avsnittet som kommer nästa vecka, det fokuserar mer på malec c: 27 jun, 2017 07:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Jag känner igen din forumsignatur! Har du haft den länge? Varför stava rätt när man kan stava fel? 27 jun, 2017 08:57 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Japp, i flera år tror jag! Känner igen dig med vagt (inte forumsignaturen dock, men ditt namn) Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Jag känner igen din forumsignatur! Har du haft den länge?
27 jun, 2017 10:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Whaaatt.... och du är 19år nu? Jisses vad jag känner mig Dumbledore-gammal! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jun, 2017 10:59 |
|
mitchan
Lärare |
ojojoj jag har kommit in på den enda utbildningen jag faktiskt vill gå, så nu i höst kommer jag börja som ~taxidermy apprentice~ !!
![]()
27 jun, 2017 11:46 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jupp, fast jag känner mig nog äldre tror jag haha. Känner sådan distans till att vara "tonåring" trots att jag tekniskt sätt fortfarande är det. Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Whaaatt.... och du är 19år nu? Jisses vad jag känner mig Dumbledore-gammal!
27 jun, 2017 11:50 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Amaanda: haha oj, jag fyller 22 om nån månad och refererar fortfarande till mig själv som tonåring alldeles för ofta...... :' Skrivet av Kintsugi: Jupp, fast jag känner mig nog äldre tror jag haha. Känner sådan distans till att vara "tonåring" trots att jag tekniskt sätt fortfarande är det. Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Whaaatt.... och du är 19år nu? Jisses vad jag känner mig Dumbledore-gammal! ![]()
27 jun, 2017 12:16 |
|
Solkatten
Elev |
Vi kommer fan aldrig få fiber.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2017 13:02 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vi kommer fan aldrig få fiber. Irriterande!! För oss (för mig) gör fiber ingen skilnad ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 27 jun, 2017 13:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Amaanda: haha oj, jag fyller 22 om nån månad och refererar fortfarande till mig själv som tonåring alldeles för ofta...... :' Skrivet av Kintsugi: Jupp, fast jag känner mig nog äldre tror jag haha. Känner sådan distans till att vara "tonåring" trots att jag tekniskt sätt fortfarande är det. Skrivet av Amaanda: Jag saknar att vara typ 14 år och mugglisberoende ibland. Det var tider det. Whaaatt.... och du är 19år nu? Jisses vad jag känner mig Dumbledore-gammal! Hahaah jag har sedan fyllda 24 alltid tänkt att jag är ett år äldre än vad jag är. Så nu är jag ju inne på mitt 27år då (i tanken) så tonåren är ju "för 10år sedan". KONSTIGT! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jun, 2017 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen