@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: längtar så till att få se det nya avsnittet av shadowhunters imorgon!! Same!! yay! tycker att säsong 2 har varit jättebra hittills (de har alla gjort mycket bättre ifrån sig jämfört med första säsongen) ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 26 jun, 2017 21:15 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: längtar så till att få se det nya avsnittet av shadowhunters imorgon!! Same!! yay! tycker att säsong 2 har varit jättebra hittills (de har alla gjort mycket bättre ifrån sig jämfört med första säsongen) ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! exakt men tbh så väntar jag mest på att se lite mera malec x)
26 jun, 2017 21:56 |
|
Amaanda
Elev |
26 jun, 2017 22:58 |
|
Borttagen
|
La just precis ut en nu berättelse på wattpad
26 jun, 2017 23:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
L gick och skaffade fler piercingar idag, och efteråt gick vi till my secret heaven där jag hittade Placebo-vinyl. Sen skulle L träffa sin vän och jag stannade kvar, där jag frågade om någonting med Morrissey eller The Smiths. En av de som jobbar där letade i hela butiken och lyckades hitta Meat is Murder-albumet. Sen började han och två killar till skratta när de upptäckte att jag hade min Meat is Murder-tröja på mig idag. Vi pratade lite om Morrissey också, och det var faktiskt okej att vara lite social med folk jag inte ens känner.
26 jun, 2017 23:24 |
|
Elli Malfoy
Elev |
26 jun, 2017 23:28 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag sa just åt en kille att ahn såg bra ut utan att märka det. Och tror han tkr om mej.. antar han behövde få bli lite glad..
Jag skulle sätta mej ner just. Missa stolen. Aj Och, jag har morgonträningar imrgon, far iväg om 8 timmar YAYY -_- #intresseklubbenanteknar
26 jun, 2017 23:31 |
|
catradora
Elev |
26 jun, 2017 23:49 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag borde gå och lägga mig men jag orkar inte ta bort sminket
by my heel, i care not 27 jun, 2017 00:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Jag borde gå och lägga mig men jag orkar inte ta bort sminket Relaterar så starkt. Eller ens orka lyfta sig för att borta tänderna. Mitt nya knep är: ta en dusch. I duschen försvinner sminket per automatik och att borsta tänderna medan man göttar sig i duschens värld (huvudets alla tankar om dagen, livet, drömmar...) är helt underbart. Inte det där tråkiga handfatshänget med en ful spegel framför sig och med tiden som känns som evigheter. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jun, 2017 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen