@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elli Malfoy: 20 år sedan världen fick en positiv, ny, befolkning. POTTERHEADS Yay, go Potterheads. ❤️❤️❤️ 26 jun, 2017 15:36 |
|
Elli Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elli Malfoy: 20 år sedan världen fick en positiv, ny, befolkning. POTTERHEADS Yay, go Potterheads. ❤️❤️❤️ Jaa
![]()
26 jun, 2017 15:38 |
|
Emmi
Prefekt |
Hur i hela helvete kan det vara 300€ skillnad på samma mobil mellan 2 butiker som står brevid varandra? Mindfuck.. xD
26 jun, 2017 15:48 |
|
Borttagen
|
20 år sedan
26 jun, 2017 16:05 |
|
Borttagen
|
längtar så till att få se det nya avsnittet av shadowhunters imorgon!!
26 jun, 2017 16:12 |
|
miss Elsa
Elev |
VAD *************** MIN LILA SYSTER TIG SÖNDER MIN KAMERA, JAG ÄLSKAR ATT FOTA, BESTÄMT MYCKET SAKER JAG SKA FOTA HÄR, OCH HADE 600+ bilder på den..!!!!!! AAAAAAARRRGHH
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 26 jun, 2017 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av miss Elsa: Varför inte bara ta ut det där shippet i kameran?VAD *************** MIN LILA SYSTER TIG SÖNDER MIN KAMERA, JAG ÄLSKAR ATT FOTA, BESTÄMT MYCKET SAKER JAG SKA FOTA HÄR, OCH HADE 600+ bilder på den..!!!!!! AAAAAAARRRGHH 26 jun, 2017 16:29 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Varför inte bara ta ut det där shippet i kameran? VAD *************** MIN LILA SYSTER TIG SÖNDER MIN KAMERA, JAG ÄLSKAR ATT FOTA, BESTÄMT MYCKET SAKER JAG SKA FOTA HÄR, OCH HADE 600+ bilder på den..!!!!!! AAAAAAARRRGHH Det går nog, men det var en väldigt dyr kamera som jag sparat till i en evighet... ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 26 jun, 2017 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Varför inte bara ta ut det där shippet i kameran? VAD *************** MIN LILA SYSTER TIG SÖNDER MIN KAMERA, JAG ÄLSKAR ATT FOTA, BESTÄMT MYCKET SAKER JAG SKA FOTA HÄR, OCH HADE 600+ bilder på den..!!!!!! AAAAAAARRRGHH Det går nog, men det var en väldigt dyr kamera som jag sparat till i en evighet... Jag fattar hur det känns. Hoppas du får en ny kamera! 26 jun, 2017 16:36 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Hahaha omgsss xD Harry Potter 20 år!! YAYYY! Bortsett från att det inte är Harry som ä tjugo år, utan allt runt Harry... Och Harry.... heh
26 jun, 2017 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen