@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Okej hörni jag såg precis klart på en serie och NO JOKE jag är ett emotional wreck
Ska sova och gråta och dricka te och äta nutella nu 25 jun, 2017 23:19 |
|
Borttagen
|
Har stigit till sjundeårselev
25 jun, 2017 23:26 |
|
Elli Malfoy
Elev |
25 jun, 2017 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Imorgon är det 20 år sedan första boken om Harry Potter kom ut! Herregud, jag var bara sju år då. Värst vad tiden har gått snabbt Jag var bara ett år då haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2017 00:16 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Imorgon är det 20 år sedan första boken om Harry Potter kom ut! Herregud, jag var bara sju år då. Värst vad tiden har gått snabbt Jag var bara ett år då haha! Jag var inte ens född... x)
26 jun, 2017 00:21 |
|
Solkatten
Elev |
Elli Malfoy: Jag kan inte låta bli att stanna upp och stirra på din profilbild och signatur en stund och sedan scrollar vidare när jag ser att du har skrivit något hahaha. x) ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2017 00:26 |
|
Emmi
Prefekt |
Kvart före 2 och jag kan inte sova - va gör man? Jeu man dreglar över nya mobiler heheh
Samsung elr iPhone - HJÄLP?!
26 jun, 2017 00:53 |
|
Borttagen
|
Ser om Friends för femte gången mitt i natten
26 jun, 2017 01:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Kvart före 2 och jag kan inte sova - va gör man? Jeu man dreglar över nya mobiler heheh Samsung elr iPhone - HJÄLP?! SAMSUNG! 26 jun, 2017 01:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Emmi: Kvart före 2 och jag kan inte sova - va gör man? Jeu man dreglar över nya mobiler heheh Samsung elr iPhone - HJÄLP?! SAMSUNG! Jag har haft iPhone i ett år nu typ och jag har faktiskt ångrat mig många gånger att jag skaffade den så du ska absolut köpa en Samsung!! Gör inte mitt misstag. xD Samsung är så mkt bättre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2017 02:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen