Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24074 24075 24076 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Oj jag fick en reklam på en youtube video! Det är typ första gången på mer än ett halv år som jag har fått det. xDD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 jun, 2017 21:58

catradora
Elev

Avatar


kollade på winx club när jag var hos en kompis och hennes syrra kollade på det xD fyfan vilken throwback cx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

24 jun, 2017 21:58

miss Elsa
Elev

Avatar


TheFifthMarauder


Min lillebror jag och min syster delar sovrum nu hos mormor o morfar, han (4år) är aldrig still...

Edit: gick och la mig hos honom, han gav mig en kram, sen han somna snabbt

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

24 jun, 2017 22:16

Detta inlägg ändrades senast 2017-06-24 kl. 22:18
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av miss Elsa:
TheFifthMarauder


Min lillebror jag och min syster delar sovrum nu hos mormor o morfar, han (4år) är aldrig still...

Edit: gick och la mig hos honom, han somna snabbt


Naaw ❤️

24 jun, 2017 22:17

catradora
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Oj jag fick en reklam på en youtube video! Det är typ första gången på mer än ett halv år som jag har fått det. xDD

Hur???? Jag får reklam på typ varannan video jag kollar på xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

24 jun, 2017 22:19

Borttagen

Avatar


Skiftar mellan att inte vara hungrig och att vara hungrig.

Vet ej hur jag ska göra x)

24 jun, 2017 22:21

miss Elsa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skiftar mellan att inte vara hungrig och att vara hungrig.

Vet ej hur jag ska göra x)


Äta, hehe då kommer du vara vara mätt,mätt ,mätt (om du inte är en Weasley, men på ditt namn värkar du vara en Malfoy.. )

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

24 jun, 2017 22:24

catradora
Elev

Avatar


the feeling när du är hungrig men inte orkar gå till kylskåpet xc

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

24 jun, 2017 23:51

Borttagen

Avatar


Jag vill spela Nintendogs, men hittar inte spelet någonstans, så nu är jag ledsen.

25 jun, 2017 09:54

Borttagen

Avatar


Är det någon speciell dag idag?

25 jun, 2017 10:13

1 2 3 ... 24074 24075 24076 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.