@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
min familj firar midsommar med våra grannar och här sitter jag och spelar star stable och skriver fanfiction om the sleepover club (mental ålder: 8 xD)
23 jun, 2017 20:59 |
|
Borttagen
|
Har gjort en liten inspelning på en låt som jag komponerat med min musiklärare i årskurs 4:a.
Dock är det dålig kvalité för att jag gjorde en slarvig inspelning!!! Klicka här om ni vill höra låten 23 jun, 2017 21:20 |
|
catradora
Elev |
va smart jag e som lyssnar på secrets of wysteria när jag e ensam hemma xc nu e jag skiträdd att jag ska bli mördad, especially när låten e baserad på en verklig story...
23 jun, 2017 21:30 |
|
miss Elsa
Elev |
Tagga äntkligen kunnat radera pottermore kontot (gjorde det när jag var typ 9 och inte kunde engelska..)0
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 23 jun, 2017 23:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skottlands nationaldjur är enhörning:O
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jun, 2017 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skottlands nationaldjur är enhörning:O Så de tar en häst och limmar fast ett horn på pannan? :O 24 jun, 2017 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
Vi stannade hos våra kusiner till typ tre - halv tolv nu på kvällen. x) Men jäklar vad det har regnat alltså, det har bara ösat ner. Såklart kommer det värsta regnet just på midsommar av alla dagar. Ffs. Men det har varit mysigt ändå! Vi satt ute i deras ladugård där de hade pyntat lite fint och vi satt där med nedsläckt, levande ljus, musik i högtalarna och regnet i bakgrunden. ♥
Dock blev vi typ attackerade och uppätna av knott när vi spelade kubb när regnet hade ett uppehåll. Det var mindre trevligt. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jun, 2017 00:23 |
|
Emmi
Prefekt |
Finsk midsommar.. Fukkn love itt
Värme har vi aldrig men ingen klagar endå. Alla är på villorna vilket betyder att man har lätt att röra sig ute och allt e så sjukt lugnt. Sen sällskapet.. Fast villavslutning e ju det bästa som finnss.. SNART!!
24 jun, 2017 00:57 |
|
Frivolt
Elev |
asså den här dagen har gått så jävla fort!!
24 jun, 2017 02:20 |
|
Borttagen
|
Nu funkar äntligen tinypic igen
24 jun, 2017 04:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen