Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24069 24070 24071 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
catradora
Elev

Avatar


min familj firar midsommar med våra grannar och här sitter jag och spelar star stable och skriver fanfiction om the sleepover club (mental ålder: 8 xD)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

23 jun, 2017 20:59

Borttagen

Avatar


Har gjort en liten inspelning på en låt som jag komponerat med min musiklärare i årskurs 4:a.
Dock är det dålig kvalité för att jag gjorde en slarvig inspelning!!!

Klicka här om ni vill höra låten

23 jun, 2017 21:20

catradora
Elev

Avatar


va smart jag e som lyssnar på secrets of wysteria när jag e ensam hemma xc nu e jag skiträdd att jag ska bli mördad, especially när låten e baserad på en verklig story...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

23 jun, 2017 21:30

miss Elsa
Elev

Avatar


Tagga äntkligen kunnat radera pottermore kontot (gjorde det när jag var typ 9 och inte kunde engelska..)0

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

23 jun, 2017 23:40

Vildvittra
Elev

Avatar


Skottlands nationaldjur är enhörning:O

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 jun, 2017 00:00

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Vildvittra:
Skottlands nationaldjur är enhörning:O

Så de tar en häst och limmar fast ett horn på pannan? :O

24 jun, 2017 00:05

Solkatten
Elev

Avatar


Vi stannade hos våra kusiner till typ tre - halv tolv nu på kvällen. x) Men jäklar vad det har regnat alltså, det har bara ösat ner. Såklart kommer det värsta regnet just på midsommar av alla dagar. Ffs. Men det har varit mysigt ändå! Vi satt ute i deras ladugård där de hade pyntat lite fint och vi satt där med nedsläckt, levande ljus, musik i högtalarna och regnet i bakgrunden. ♥
Dock blev vi typ attackerade och uppätna av knott när vi spelade kubb när regnet hade ett uppehåll. Det var mindre trevligt. x)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 jun, 2017 00:23

Emmi
Prefekt

Avatar


Finsk midsommar.. Fukkn love itt
Värme har vi aldrig men ingen klagar endå. Alla är på villorna vilket betyder att man har lätt att röra sig ute och allt e så sjukt lugnt. Sen sällskapet..

Fast villavslutning e ju det bästa som finnss.. SNART!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

24 jun, 2017 00:57

Frivolt
Elev

Avatar


asså den här dagen har gått så jävla fort!!

24 jun, 2017 02:20

Borttagen

Avatar


Nu funkar äntligen tinypic igen

24 jun, 2017 04:23

1 2 3 ... 24069 24070 24071 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.