@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 jun, 2017 07:37 |
|
Frivolt
Elev |
GLAD MIDSOMMAR!! ♥ ♥ ♥
23 jun, 2017 10:11 |
|
Elli Malfoy
Elev |
23 jun, 2017 11:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Glad midsommar på er alla
Små grodorna är tagen från en fransk militärmarsch, Le chant de l'Oignon (Löksången). De sjunger, "I takt kamrat, i takt kamrat, i takt, i takt, i takt.". "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 jun, 2017 12:25 |
|
Borttagen
|
Glad Midsommar!
23 jun, 2017 14:27 |
|
Beben
Elev |
23 jun, 2017 14:47 |
|
miss Elsa
Elev |
Glad Midsommar!
Borde duscha.. men orka?! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 23 jun, 2017 14:56 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
23 jun, 2017 18:05 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Midsommar .. sicket spektakel. Ska gå och köpa cola och naturgodis nu och kolla på film. Eller nåt, typ.
Ni då? 23 jun, 2017 19:33 |
|
Borttagen
|
Jag har firat midsommar med farmor och annan släkt.
23 jun, 2017 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen