@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Fidget spinner gick sönder precis! Jag kände mig tvungen att skriva en "avskedsgrej" till den! Bästa.Talet.Ever. ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 22 jun, 2017 23:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Tack! Jag vet inte vad annars jag skulle sagt Skrivet av GinnyHermionePotter: Min Fidget spinner gick sönder precis! Jag kände mig tvungen att skriva en "avskedsgrej" till den! Bästa.Talet.Ever. 22 jun, 2017 23:05 |
|
Beben
Elev |
22 jun, 2017 23:22 |
|
Elli Malfoy
Elev |
22 jun, 2017 23:24 |
|
Artium
Elev |
jag trodde att det skulle vara sjukt svårt att skriva låtar med andra men det går jättebra att skriva med min flickvän??
22 jun, 2017 23:34 |
|
Emmi
Prefekt |
22 jun, 2017 23:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu ska vi äta pannkakooooor Lol jag åt också pannkakor till kvällsmat idag. x) Men jag föredrar plättar framför pannkakor faktiskt. Emmi: Här ska det tydligen vara mellan 15-17 grader. :3 Får hoppas att det blir så också! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2017 00:57 |
|
ella potter
Elev |
23 jun, 2017 01:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av ella potter: laäa Yayyy!!! Jag hoppas att du får massor av reads och votes Har just lagt upp mitt första verk på Wattpad *hyperventilerar* 23 jun, 2017 01:09 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av ella potter: laäa Yayyy!!! Jag hoppas att du får massor av reads och votes Har just lagt upp mitt första verk på Wattpad *hyperventilerar* Tack, man kan ju alltid hoppas... Men jag tvivlar på det *en nästan skrattande emoji som inte finns här på mugglis* ![]() 23 jun, 2017 01:11 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen