@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: nää domdä ja hadd ida va rikti mjuka å äkligaa Skrivet av Emmi: aldri smaka.. får sats på de nästa gång.. Fast hesesfranskisar e int mina favoriter.. Huså dom e ju bäst! Dom e int fö salttiga o e heelt perfekta me kurkkumajoneesi!!
22 jun, 2017 21:56 |
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
Emmi
bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD 22 jun, 2017 22:03
Detta inlägg ändrades senast 2017-06-22 kl. 22:10
|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottlepffelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD
22 jun, 2017 22:05 |
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottlepffelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD 22 jun, 2017 22:12 |
|
Lazarus
Prefekt |
De enda positiva saker med dagen var att K blev jätteglad och fascinerad när jag visade henne Wikipedia (så nu kan hon läsa på sitt språk och veta vad vissa saker är för något) och att O inte hade några problem när han gick till läkaren, utan de skickade honom var han ville på en gång ♥
22 jun, 2017 22:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Prisma pizza - fyfan va gott xDDSkrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD nånn isom inte tror vi hittar på ord iaf xD Såndär fryst pizza eller? Men jag ska till Estland i början av juli!!
22 jun, 2017 22:17 |
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Prisma pizza - fyfan va gott xDDSkrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD nånn isom inte tror vi hittar på ord iaf xD Såndär fryst pizza eller? Men jag ska till Estland i början av juli!! Hihi jaaa, men jag ska också till Estland i början av juli å far hem i slutet av augusti 22 jun, 2017 22:21 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: Prisma pizza - fyfan va gott xDDSkrivet av Emmi: Skrivet av Luna Longbottom Lovegood: fast där du har varit har det nog bara varit dåligt xD.. Nejmen smaka chiken nuggetsenn!!!Emmi bottleofelixfelicis Är det bara jag som hatar hesburger??? Bor ju i Estland under sommaren och är mkt i Finland och de smakar ju typ inte gott xD gillar inte BK eller donen för den delen Helle ramen hesburger är mkt värre med hästlängder xD donken äter jag typ aldrig nånsin på.. drack något där för nån vecka sen men det var 1 gången på flera år xD Nej tror jag håller mig till peelmenid och prisma pizza???? Btw på estniska heter chickennuggets "kana nagitsad" och allt ni skriver på finska fattar jag xD nånn isom inte tror vi hittar på ord iaf xD Såndär fryst pizza eller? Men jag ska till Estland i början av juli!! Hihi jaaa, men jag ska också till Estland i början av juli å far hem i slutet av augusti Jag ska den tredje och då åker vi först till Pärnu och sedan till Saarenmaa x) ja har hört att det ska vara jätte vackert där
22 jun, 2017 22:23 |
|
miss Elsa
Elev |
"Dem sa att det skulle vara bra nät här.." - någon som känner igen sig??
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 22 jun, 2017 22:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
22 jun, 2017 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen