@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
22 jun, 2017 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: callum malfoy, tror bara hesburgerfinns i finland tyvärr elr ksk de finns i sverige?? Vet inte hahah Så länge det finns BK är jag nöjd 22 jun, 2017 21:14 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: callum malfoy, tror bara hesburgerfinns i finland tyvärr elr ksk de finns i sverige?? Vet inte hahah Så länge det finns BK är jag nöjd Agreed hahah BK är noice xD
22 jun, 2017 21:15 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: choklad var mitt liv tills i tisdags xD.. nu e det på andra plats..Skrivet av Vapor: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: det ska stå chIkennuggets såklart..Skrivet av Emmi: Skrivet av Vapor: då har du inte ätit Hesbugers chokennugets & vitlöksmajonäs antar jag?♥_♥ (Nej jag är inte vegetarian - ni som är det behöver innnte påpeka om hur det blir tillagade, jag vet..) Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy Intresserad nu det bör du vara.. HAde aldrig smakat annat än bks tills i tisdags.. De är bättre än choklad.. xD Kan något vara bättre än choklad?????? O.o Aldrig hört talats om det stället dock så antar att det inte finns i närheten av vart jag bor...xD Choklad är väldiiiigt gott Skrivet av Borttagen: jag åt på bk för 1 gången i maj i år typ xD Skrivet av Emmi: callum malfoy, tror bara hesburgerfinns i finland tyvärr elr ksk de finns i sverige?? Vet inte hahah Så länge det finns BK är jag nöjd Jag var basically stammis där förut, subway har jag också varit stammis på xD
22 jun, 2017 21:17 |
|
Borttagen
|
Har aldrig testat subway men det låter nice.
22 jun, 2017 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2017 21:19 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har aldrig testat subway men det låter nice. SUBWAY ÄR JÄTTEGOTT SÄRSKILT DERAS BBQ SÅS ♥w♥
22 jun, 2017 21:19 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
22 jun, 2017 21:35 |
|
Emmi
Prefekt |
22 jun, 2017 21:47 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: aldri smaka.. får sats på de nästa gång.. Fast hesesfranskisar e int mina favoriter.. Huså dom e ju bäst! Dom e int fö salttiga o e heelt perfekta me kurkkumajoneesi!!
22 jun, 2017 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen