@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu ska vi äta pannkakooooor
22 jun, 2017 18:24 |
|
uniquorn
Elev |
22 jun, 2017 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg. Hittade en artist på Spotify som liksom bara har tre låtar än så länge som liksom släpptes i maj i år??
ALLTSÅ NI MÅSTE LYSSNA. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2017 19:57 |
|
Vapor
Elev |
22 jun, 2017 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy Dom har så jäkla god mat 22 jun, 2017 21:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Vapor: då har du inte ätit Hesbugers chikennugets & vitlöksmajonäs antar jag?♥_♥ (Nej jag är inte vegetarian - ni som är det behöver innnte påpeka om hur det blir tillagade, jag vet..)Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy
22 jun, 2017 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2017-06-22 kl. 21:09
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2017 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: det ska stå chIkennuggets såklart..Skrivet av Emmi: Skrivet av Vapor: då har du inte ätit Hesbugers chokennugets & vitlöksmajonäs antar jag?♥_♥ (Nej jag är inte vegetarian - ni som är det behöver innnte påpeka om hur det blir tillagade, jag vet..) Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy Intresserad nu det bör du vara.. HAde aldrig smakat annat än bks tills i tisdags.. De är bättre än choklad.. xD Vet du om det finns nån i Göteborg, Sverige 22 jun, 2017 21:11 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: det ska stå chIkennuggets såklart..Skrivet av Emmi: Skrivet av Vapor: då har du inte ätit Hesbugers chokennugets & vitlöksmajonäs antar jag?♥_♥ (Nej jag är inte vegetarian - ni som är det behöver innnte påpeka om hur det blir tillagade, jag vet..) Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy Intresserad nu det bör du vara.. HAde aldrig smakat annat än bks tills i tisdags.. De är bättre än choklad.. xD Kan något vara bättre än choklad?????? O.o Aldrig hört talats om det stället dock så antar att det inte finns i närheten av vart jag bor...xD
22 jun, 2017 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: det ska stå chIkennuggets såklart..Skrivet av Emmi: Skrivet av Vapor: då har du inte ätit Hesbugers chokennugets & vitlöksmajonäs antar jag?♥_♥ (Nej jag är inte vegetarian - ni som är det behöver innnte påpeka om hur det blir tillagade, jag vet..) Åt nyss på BK vilket jag bett mamma om i snart typ 2 månader #Happy Intresserad nu det bör du vara.. HAde aldrig smakat annat än bks tills i tisdags.. De är bättre än choklad.. xD Kan något vara bättre än choklad?????? O.o Aldrig hört talats om det stället dock så antar att det inte finns i närheten av vart jag bor...xD Choklad är väldiiiigt gott 22 jun, 2017 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen