Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

1 2 3 ... 239 240 241 ... 289 290 291
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Nu har jag fått veta att en kille är kär i mig ... kul för mig, tänker ni säkert. Men nej. Jag gillar inte honom alls. Jag respekterar honom och så, vi är ganska bra kompisar också. Dock skulle det bara var fel. Jag kan inte tänka mig oss två tillsammans bara. Han har inte sagt till mig att han gillar mig, men en av hans bästa vänner bekräftade det idag .... usch, jobbig situation. jag tycker om honom - jättemycket. Men inte tillräckligt liksom ...

Jag gillar att få veta att någon är kär i en själv!

26 apr, 2013 16:28

Somnium
Elev

Avatar


Jag är.... Inte förvirrad. Eller jo, lite förvirrad. Men mest osäker tror jag.
Gaah, jag vet inte. :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

26 apr, 2013 16:31

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Nu har jag fått veta att en kille är kär i mig ... kul för mig, tänker ni säkert. Men nej. Jag gillar inte honom alls. Jag respekterar honom och så, vi är ganska bra kompisar också. Dock skulle det bara var fel. Jag kan inte tänka mig oss två tillsammans bara. Han har inte sagt till mig att han gillar mig, men en av hans bästa vänner bekräftade det idag .... usch, jobbig situation. jag tycker om honom - jättemycket. Men inte tillräckligt liksom ...

Jag gillar att få veta att någon är kär i en själv!

Det är såklart jättekul och smickrande om man kan säga så. Jag trodde alltid att ingen kunde gilla mig när jag gick i min förra skola. Men det är det att jag inte tycker det är kul att veta att jag inte gillar tillbaka liksom ...

26 apr, 2013 16:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Nu har jag fått veta att en kille är kär i mig ... kul för mig, tänker ni säkert. Men nej. Jag gillar inte honom alls. Jag respekterar honom och så, vi är ganska bra kompisar också. Dock skulle det bara var fel. Jag kan inte tänka mig oss två tillsammans bara. Han har inte sagt till mig att han gillar mig, men en av hans bästa vänner bekräftade det idag .... usch, jobbig situation. jag tycker om honom - jättemycket. Men inte tillräckligt liksom ...

Jag gillar att få veta att någon är kär i en själv!

Det är såklart jättekul och smickrande om man kan säga så. Jag trodde alltid att ingen kunde gilla mig när jag gick i min förra skola. Men det är det att jag inte tycker det är kul att veta att jag inte gillar tillbaka liksom ...

Jag tror att en är kär i mig.... Är man kär om man kommenterar hur snygg macka man har och kollar på en hela tiden?

26 apr, 2013 16:39

Dramione99
Elev

Avatar


Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

26 apr, 2013 16:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

Han.pekade.på.min.macka..

26 apr, 2013 16:45

YES
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

Han.pekade.på.min.macka..


vad menar du med macka?

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

26 apr, 2013 16:45

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

Han.pekade.på.min.macka..


Men va?! Haha, sa han att du hade snygg macka? låter kind of weird, xD.

26 apr, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av YES:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

Han.pekade.på.min.macka..


vad menar du med macka?

På rasten åt jag en macka och han kom random och kommenterade min macka.. Eller så försökte han vara snäll för att jag grät då

26 apr, 2013 16:47

YES
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av YES:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Fairy Tale - Inte nödvändigtvis, tror jag. Jag antar att du menade jacka och inte macka? Att man kollar på någon kanske betyder att man är intresserad av att lära hen bättre eller bara tycker hen ser bra ut. Jag berömmer mina killkompisar för rättmycket hela tiden och vi sitter ofta och tittar på varandra under lektionerna ..., så ja. Det behöver inte betyda något, men det kan mycket väl också göra det, haha.

Han.pekade.på.min.macka..


vad menar du med macka?

På rasten åt jag en macka och han kom random och kommenterade min macka.. Eller så försökte han vara snäll för att jag grät då


Äh... Det lät lite konstigt att berömma någon för att den äter en snygg macka XD.

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

26 apr, 2013 16:48

1 2 3 ... 239 240 241 ... 289 290 291

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Du får inte svara på den här tråden.