Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
1233679
Elev |
Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD
28 aug, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD 28 aug, 2015 20:40 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit!
28 aug, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall 28 aug, 2015 20:59 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall Jag är typ aldrig sjuk XD hände typ två gånger förra året och då var det bara över dan.
28 aug, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall Jag är typ aldrig sjuk XD hände typ två gånger förra året och då var det bara över dan. JAg e typ heller aldrig sjuk 28 aug, 2015 21:02 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall Jag är typ aldrig sjuk XD hände typ två gånger förra året och då var det bara över dan. JAg e typ heller aldrig sjuk ÄNTLIGEN!! Vissa i min klass är typ sjuka varannan vecka. Man bara, hur lyckas ni bli sjuka hela tiden? XD
28 aug, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall Jag är typ aldrig sjuk XD hände typ två gånger förra året och då var det bara över dan. JAg e typ heller aldrig sjuk ÄNTLIGEN!! Vissa i min klass är typ sjuka varannan vecka. Man bara, hur lyckas ni bli sjuka hela tiden? XD JAg fattar det inte heller. Man sitter där dag efter dag... Vissa e ju sjuk 40 timmar MINST 28 aug, 2015 21:07 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Det är man aldrig. En dag såg jag hela säsong 2 av Doctor Who XD När jag var sjuk i en vecka (Vilket jag oftast e när jag e sjuk) så läste jag de fyra första och såg de 5 fförsta xD Shit! Men jag hade högst 38 så jag orkade göra nånting iallafall Jag är typ aldrig sjuk XD hände typ två gånger förra året och då var det bara över dan. JAg e typ heller aldrig sjuk ÄNTLIGEN!! Vissa i min klass är typ sjuka varannan vecka. Man bara, hur lyckas ni bli sjuka hela tiden? XD JAg fattar det inte heller. Man sitter där dag efter dag... Vissa e ju sjuk 40 timmar MINST Eller hur!
28 aug, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Asså vi snackar verkligen om allting här!
29 aug, 2015 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen