Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:34
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och bar upp henne
" Sch älskling " sa jag och vaggade henne i mina armar
21 aug, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
Jag la ner henne i vagnen och vaggade den tills hon somnade
21 aug, 2013 15:39
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:40
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick för att bädda sängen
21 aug, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:51
|
|
Borttagen
|
Jag gick in på toaletten för att byta om till nattlinne och ta bort sminket
21 aug, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
jag tog av mig kläderna och la mig i sängen
21 aug, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:55
|
Du får inte svara på den här tråden.