(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
em jag är en rebel vet du sa mikael
22 aug, 2013 07:21
|
|
Borttagen
|
Det vet jag men du vet ju själv att du inte har någon chans mott Isak sa Viktor
24 aug, 2013 14:11
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
men sluta bråka med honom då sa Viktor
24 aug, 2013 14:13
|
|
Borttagen
|
" men han gör saker jag tycker är fel sa Mikael
24 aug, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
det är på grund av medaljongen som han gör sånt sa Viktor
24 aug, 2013 14:15
|
|
Borttagen
|
" Ja det vet jag sa Mikael och satte sig upp
24 aug, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
det måste finnas ett sätt att få Isak normal igen den där medaljongen manipulerar ju Isak sa Viktor
24 aug, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det ochså men jag kan inte få isak normal igen sa Mikael
24 aug, 2013 14:19
|
|
Borttagen
|
nån dag ska vi få honom normal sa Viktor
24 aug, 2013 14:21
|
Du får inte svara på den här tråden.