Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag undrar vad hon håller på med
30 okt, 2013 20:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skriker till när någon går mot mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Jag undrar vad det är
30 okt, 2013 20:48 |
|
Queen Boo
Elev |
''Elise! Förlåt...''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
(vem ska vara Elise?) Jag tittar på Elise "Har Selena gjort något mot dig Elise?"
30 okt, 2013 20:51 |
|
Queen Boo
Elev |
(Alla kan spela henne.)
"Nej, Selena har inte gjort något" jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
"bra! jag heter Royan!"
30 okt, 2013 21:26 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jo, jag dödade henne..." mumlar jag
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 22:04 |
|
ginny 23
Elev |
31 okt, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
"va!" Och tittar med en förvånad min på selena
31 okt, 2013 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen