Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Oh yes. och jag kände lite såhär.... ![]() nästan så jag skulle gå gay för Lea i den videon alltså! damn Haha. Du, det gjorde jag för läääänge sen Gifsen från den videon sen alltså. haha. Hon känns väldigt... Santana i den faktiskt. Tänkte hela tiden: "Bye bye Berry, Hellooo Michele"
20 sep, 2012 18:13 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av EmahS: Gleeks! Om ni endast får välja EN låt som du tycker är bäst från Glee, vilken skulle du välja? jag skulle nog ta... Spoiler: Tryck här för att visa! Don't Stop Believin' ♥ 20 sep, 2012 19:55 |
|
ikka
Elev |
Åh, jag är så sjuuukt taggad på avsnitt 2 - så kan jag inte se det imorgon :
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 sep, 2012 21:25 |
|
hyperion
Elev |
21 sep, 2012 08:01 |
|
EmahS
Elev |
Hey gleeks! Har inte återhämtat mig än från hur jävla awesome avsnittet var. BBL!
Men! Spoiler: Tryck här för att visa!
21 sep, 2012 08:12 |
|
Savi
Elev |
21 sep, 2012 08:25 |
|
hyperion
Elev |
21 sep, 2012 08:26 |
|
EmahS
Elev |
21 sep, 2012 08:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
21 sep, 2012 09:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Varför måste jag gå i skolan? X) Man går upp lite tidigare och kollar innan skola/jobb
21 sep, 2012 10:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen