Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Det sägs att alva köpt två nya drakägg
en WALESISK GRÖN och en KINESISK ELDSBOLL. och så har hon ju en SVENSK KORTNOSING redan från tidigare. Nu fattas bara den UNGERSKA TAGGSVANSEN. speech! 6 maj, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig
6 maj, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Kossanberta Men My förstår du inte? De är ju försvunna för att jag redan har fångat dem... Jag är ett steg före. Fast det där var hemligstämplad information så jag måste bränna upp set här meddelandtet. Jaha, okej. 6 maj, 2012 17:08 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli??
6 maj, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli?? Ingen aning Nej men jag vet inte vad det heter men just nu är det i Enköping. 6 maj, 2012 17:26 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli?? Ingen aning Nej men jag vet inte vad det heter men just nu är det i Enköping. Ok EDIT: Jag var på Gröna Lund igår!!
6 maj, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli?? Ingen aning Nej men jag vet inte vad det heter men just nu är det i Enköping. Ok EDIT: Jag var på Gröna Lund igår!! Åhh, vad kul!! Jag ska dit med klassen den 28 maj!! 6 maj, 2012 17:28 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli?? Ingen aning Nej men jag vet inte vad det heter men just nu är det i Enköping. Ok EDIT: Jag var på Gröna Lund igår!! Åhh, vad kul!! Jag ska dit med klassen den 28 maj!! Hoppas att du får kul!!!!
6 maj, 2012 17:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Det ryktas om att Pixie gjorde min dag när jag märkte vilken fin sak hon har skrivit till mig! Alice, aj löv ju ♥♥♥♥♥♥♥
6 maj, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 nyss kom hem från tivolit!!!!! Tjohoo!! Och hon har en liten nalle med sig Va kul! vilket tivoli?? Ingen aning Nej men jag vet inte vad det heter men just nu är det i Enköping. Ok EDIT: Jag var på Gröna Lund igår!! Åhh, vad kul!! Jag ska dit med klassen den 28 maj!! Hoppas att du får kul!!!! Tack!! Det hoppas jag med! 6 maj, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen