Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
16 aug, 2012 17:14 |
|
-Patronus-
Elev |
16 aug, 2012 19:34 |
|
aggsih
Elev |
Iphone 3
Den funkar You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 17 aug, 2012 22:14 |
|
evut
Elev |
iPhone 4s.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 22:17 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Hej jag undrar vad ni har för mobil. Är den bra? Vad brukar du oftast använda den till? Skriver du upp viktiga saker på den osv. Jag har en tråkig gammal knapp mobil. Jag är mycket inne på youtube och lysnar på musik. Jag surfar mycket och det kostar inget för att jag har gratis surf. Så här ser den ut ![]() Min är en aning nött så den är inte lika skinande ren som den här men men. Vi har likadan mobil
17 aug, 2012 22:17 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Quidditch: Iphone 4. Yey den är grym. och ni behöver inte köpa 4s för det finns inte en enda skillnad. Håller med! Förstår inte heller vad det är för skillnad mellan iPhone 4 och 4S... Jag har 4s och min syster har 4, trots att min systers är nästan helt ny så är min snabbare (jag har EN MASSA appar), min har siri och jag har bättre kamera.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Samsung galaxy ace som det inte finns något skal till. Jippi
23 aug, 2012 22:48 |
|
månbarnet
Elev |
Nån motorola. Den är jättebra, för den har kamera och det har jag nte haft på nån annan telefon tidigare.
24 aug, 2012 06:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
24 aug, 2012 06:43 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2012 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen