When the sun rise [Sv]
Forum > Fanfiction > When the sun rise [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theresia Joanné
Elev |
Meeer!
<3 Harry Potter <3 30 okt, 2011 08:38 |
|
Bombarda
Elev |
Skulle också läsa den!!
isåfall kan du inte länka den nya här?♥ Kärlek till alla! 30 okt, 2011 09:23 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^That !
"She's buying the stairway to heaven" 30 okt, 2011 11:44 |
|
LoveIsThis
Elev |
Så gulligt
"Don't worry,you're as sane as I am" 30 okt, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Superbra!!
31 okt, 2011 08:46 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
31 okt, 2011 22:44 |
|
lillalollo
Elev |
Jag har lite skrivkramp, men ska försöka skriva mer till ikväll eller i morgon! Hoppas att det är okej med er!
"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 1 nov, 2011 10:51 |
|
Salazar1
Elev |
Japppp!!!!!!!!
Slytherin Pride 1 nov, 2011 11:27 |
|
lillalollo
Elev |
Kapitel 16 ? Rose Weasley Äntligen jullov! Vi tog oss till Kråkboet två dagar innan jul. När vi landade på den snöiga gården med flyttnyckeln som Neville fixat så kunde jag inte låta bli att le. Jag, Hugo, Fred, Roxanne, Albus, Lily och James skulle som vanligt fira jul tillsammans. Vanligtvis brukade de andra vara med också, men Percy skulle fira jul hemma med sina barn och sin fru, och Bill skulle åka till Frankrike med Fleur och barnen för att fira jul där. Det kändes faktiskt riktigt skönt att det bara var vi. Vi var dem som kände varandra bäst. Vi pulsade genom den oskottade trädgården upp till huset. När dörren öppnades spred sig värmen genast. Rosiga om kinderna tog vi av oss ytterkläderna. "Hallå! Någon hemma?", ropade Albus och tittade in i köket. Jag stod strax bakom honom tillsammans med de andra. Det hördes snabba steg i trappan, och Ginny visade sig. "Hej, Al!" Hon kramade om sin yngste son, och vände sig sedan mot Lily och James. Jag hade alltid gillat faster Ginny. "God jul, Ginny.", log jag. Hon kramade om mig också. "Var är mamma och pappa?", frågade Hugo. Ginny berättade att de var ute på promenad tillsammans med George och Angelina. Harry visade sig i dörröppningen. "Någon som är sugen på varm choklad?", frågade han. Albus och Lily omfamnade honom, men James nöjde sig med att titta på. När vi satt och pratade och drack varm choklad slog dörren igen och de övriga i familjen visade sig. Jag omfamnade mamma och pappa, och kramade sedan om mormor och morfar, som tydligen också följt med på promenaden. George log sitt vanliga finurliga leende där han stod med armen om Angelina. "Någon som vill ha snöbollskrig?", undrade han. Jag såg mig omkring med lysande ögon och möttes av lika förväntansfulla blickar. "Ett? Två? Tre? SPRING!" Vi rusade ur köket och började slänga på oss kläderna. Från köket kunde jag tydligt höra George skratta och mormor Mollys förvånade "Ojdå!". Fnissande stapplade jag ut genom dörren och började krama en snöboll. Den träffade Roxanne rakt i magen och hon skickade hämndlystet iväg en mot mig. Skolan var glömd. Nu var det bara jag och mina vänner. De bästa vännerna i världen! "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 2 nov, 2011 14:29 |
|
Ascendio
Elev |
2 nov, 2011 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen