Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I can´t forget...

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

1 2 3 ... 23 24 25 26 27
Användare Inlägg
Dini99
Elev

Avatar


Jaa! Ikväll närdå?

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

11 okt, 2011 18:54

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Kapitel 24

Idag var jag faktiskt gladare en vanligt....inte helt glad men iallafall gladare en förut. Ginny försökte hela morgon med att smitta av sig med sin glädje till mig, efter att jag i går kväll berättade att det funkade! Jag var snart över det där med Draco. Inte ska vel han förstöra mitt liv. Jag har blivit osäker om jag fortfarande är kär i honom eller inte. När han håller på så här, är jag absoluuut inte det, men när han är som förut - vilket han inte är längre - så är jag mer käär en man kan bli. Men jag borde nog ge upp. Han kommer säkert aldrig mer bli som förut, inte om han håller på så här.
Men en konstig sak jag hela morgonen försökt att grubbla på, är att Draco aldrig är med Pancy. Istället hänger han med Crabbe och Goyle som vanligt, medans han ger mig konstiga blickar när jag går förbi honom i korridoren. Han är aldrig dum mot mig längre, eller han går ju lixom inte fram till mig längre och kallar mig "Smuttskalle", utan bara låter mig va, vilket är en oerhört lättnad. Men han stör mig endå. Måste han vara ihop med Pancy? Kan han inte bara komma tillbaka till mig och göra slut med henne en gång för alla??
"Ms Granger?"
Jag vaknade upp ur mina tankar när Proffessor Trelawny bad mig att titta i någon slags tekopp, vilket vi gjorde på våran allra första spådomslektion här på hogwarts. Ganska jobbigt att repetera allt när man redan kan det, men hon sa att det var bra för en själv att repetera, så det var bara att följa hennes mening och inget annat.
"H-hermione....?" Ett andetag svep över min nacke....

23 september <3

12 okt, 2011 17:44

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-30 kl. 12:02
Antal ändringar: 2

Bombarda
Elev

Avatar


meer!♥

Kärlek till alla!

12 okt, 2011 20:07

Dini99
Elev

Avatar


SKita bra!! ♥ håller med bombarda! Meer!♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

12 okt, 2011 20:19

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


jättebra!!!!! meer!!!♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

13 okt, 2011 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mrs Malfoy:
jättebra!!!!! meer!!!♥

13 okt, 2011 18:06

Borttagen

Avatar


Jätte bra

13 okt, 2011 21:19

ol!v!a
Elev

Avatar


suuper braa!

17 okt, 2011 15:49

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Ledsen att jag inte skrivit ett kapitel på länge, är sjuk. Det kommer ett nytt kapitel när jag är frisk, vilket blir nån gång nästa vecka.

23 september <3

23 okt, 2011 11:24

ol!v!a
Elev

Avatar


när kommer det mer???

23 okt, 2011 12:04

1 2 3 ... 23 24 25 26 27

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

Du får inte svara på den här tråden.