F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Stranger: Jag ska komma iaf~.. eftersom det är i Malmö. Ni vet(eller kanske inte, för jag tjatade ju inte alls om det förra mugglisträffen i Malmö) att jag är för paranoid för att komma på mugglisträff i någon annan stad än Malmö. xDD Men iaf~.. jag får se vad jag tar med.. vet inte riktigt än.. x) // Supermegafoxyawesomehot - Josse (= orkar inte logga ut från Didas och logga in på min.. såatteh.) Aha, jag trodde det var Frida först och typ " meh va? Hon var ju med i Lund S:" Men kul om du kommer!8D 11 okt, 2011 09:30 |
|
Stranger
Elev |
Så. Jag och Josse kommer men vad ska vi fixa? :3
11 okt, 2011 19:01 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 okt, 2011 19:04 |
|
Stranger
Elev |
Åh, juste. Det sa hon jue. Så tråkigt D:
Att hon inte kan komma då då, inte att hon ska till Mallorca. Vill också resa utomlands. 11 okt, 2011 19:06
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 19:17
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 okt, 2011 19:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Till mallorca? Ta med mig då också 12 okt, 2011 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: ^ Till mallorca? Ta med mig då också Kan du ha en jättestor väska? Typ en koffert? Då kan jag följa med. Btw, jag behöver samma sak som Louie. 12 okt, 2011 13:40 |
|
Minidjuret
Elev |
Louie? D:
12 okt, 2011 14:03 |
|
Borttagen
|
12 okt, 2011 16:02 |
|
Nendra
Elev |
OKEJ ALLA TAR MED SIG EGEN DRICKA,TYP VATTEN! OCH SEN KAN NÅGON TA MED SIG EN STOR FLASKA MED OUTSPÄDD SAFT SOM MAN BARA KAN HÄLLA I SIN EGEN VATTENFLASKA SÅ BLIR DET SAFT!!!
HAR INGEN ANING OM VARFÖR JAG HAR CAPSLOCK PÅ MEN SKIT SAMMA. MAN KAN HA MED SIG VAD MAN VILL MEN INTE FÖR MYCKET! OM DET BLIR ÖVER GÖR VI SOM FÖRRA GÅNGEN OCH BJUDER FOLK PÅ KAKOR! MEN DET ÄR VIKTIGT ATT MAN HAR MED SIG EN EGEN GANSKA STOR VATTENFLASKA OCH NÅGON HAR MED SIG SAFT!!!!!!!!! There once was a boy named Harry... 12 okt, 2011 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen