SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Salem- Lunchrast - 1 H & 30 minuter - WHAT?! Vår lunch är 30 minuter (25 om man inte räknar med femminutersrasten mellan lunchen och nästa lektion..) Haha, vi har skitlånga Luncher. Drygt eftersom att det inte finns ett skit att göra..
30 aug, 2011 07:19 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Salem: Jag har lunch i 1 timme och jag tycker det räcker gott och väl Skrivet av Borttagen: Salem- Lunchrast - 1 H & 30 minuter - WHAT?! Vår lunch är 30 minuter (25 om man inte räknar med femminutersrasten mellan lunchen och nästa lektion..) Haha, vi har skitlånga Luncher. Drygt eftersom att det inte finns ett skit att göra.. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
30 aug, 2011 07:24 |
|
Borttagen
|
Beger mig till skolan strax, ska bli intressant att se reaktioner på mina byxor, haha
30 aug, 2011 07:35 |
|
Danzi
Elev |
30 aug, 2011 08:03 |
|
Borttagen
|
TVÅ timmars lunch nu. Eller, vi går in om 45 minuter, men har haft hål över en timme redan. Så jävla drygt..... Blir utkörda ur vårt älskade klassrum också för andra ska ha lektion DDD:
30 aug, 2011 12:07 |
|
kinshaw
Elev |
30 aug, 2011 12:13 |
|
expelliarmus
Elev |
Skolan är chill
Biologi och kemilektionerna på förmiddagen ersattes med "Hitta Nemo"-filmen, våran lärare är snäll ♥ Nu har vi två timmars hål vilket betyder choklad, tv-serier och skratt med Fanny. Snart har vi engelska och mikrobiologi.
30 aug, 2011 12:13 |
|
Danzi
Elev |
30 aug, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
Skolan suger sten hårt punkt slut!!!!
31 aug, 2011 12:07 |
|
Enchanted
Elev |
^
Indeed 31 aug, 2011 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen