Inas Kärlek (Sv)
Forum > Fanfiction > Inas Kärlek (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av marremusik: Skrivet av JuliaE: Skrivet av marremusik: Skrivet av JuliaE: Skrivet av marremusik: AWSOME!! Typ... super nice!! :'D Men när får vi veta vad som hänt med Inas pappa? :o Undrar också det ;o ♥ Hoppas bara att han inte är död... lite sjuk är okej... då kan han bli bättre!! Jaa D: Aww... Han får inte vara död :c </3 Nej... för jag vill hälsa på Ina på sommaren och se McGonagall med sin make... eller är de gifta MoonChiild? :'D Aww...;D
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
14 aug, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Del 28(Ina)WAAAHH!
- Ina älskling. Sa en röst, jag öppnade ögonen och vred lite på mej. - god jul. Viskade jag och han pussade mej på kinden. - god jul sötnos. Svarade han. - sluta med ert gulligull, jag är faktiskt också här. Sa en trött röst. Jag och George flinade mot varandra innan vi skyndade oss upp och sprang fram och attackerade Fred. - WAAAHH. Skrek han och vi skrattade. - men gulleplutt vill du inte mysa med oss? Frågade jag o flinade. - ja precis snuttigull. Vill du inte ha lite myspys? Skrattade George. - nej fyfan! Sa Fred och drog täcket över huvudet. - varför inte det då sööööötnoooss? Sa George och flinade. - Gråå. Gnällde Fred och vi skrattade ännu mer. - nejdu sexxxxy du ska med upp! Skrattade jag. - det där smeknamnet gillade jag. Sa han och tog bort täckte från huvudet så man såg hans ansikte. - synd att det inte är sant då. Skrattade George. - är det ju! Sa Fred och gjorde en sur min. - nääääärråå! Flinade George. Fred slog hårt till George i huvudet. - AAAUUOO! Sa George och log tillbaka. - sluta slåss. Sa jag och dom kollade på mej. - KRAMAS! Utbrast jag och båda flinade innan dom kramade om mej hårt, efter som att jag låg i mitten så blev jag mosad. - Jag.. Kan.. In.. Te.. An.. Das! Flämtade jag och dom släppte mej. - vem pratar du med? Frågade jag. - dej såklart, mini! Sa George och kysste mej. - GÖR DET INTE I MIN SÄNG! Skrek Fred och puttade till oss så att vi ramlade ner på golvet. George landade på mej och vi skrattade och han började kyssa mej. ___________________________________ hihi ville ha ett roligt och romantiskt.. men njaa.. vad tycker ni ? 14 aug, 2011 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-14 kl. 21:48
|
|
JuliaE
Elev |
14 aug, 2011 21:42 |
|
EmilySwann
Elev |
14 aug, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Hahaha xd Hur fck får du till det roliga? ^.^
Meera ^^ 14 aug, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2011 21:50 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: JuliaE hihi kanske EmilySwannhihi jo lite (eller ganska mycket) Faja haha vet inte ^^ hihi Men gud säg inte så måste ha mer D: ♥ Jag dör här :c! ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
14 aug, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: JuliaE hihi kanske EmilySwannhihi jo lite (eller ganska mycket) Faja haha vet inte ^^ hihi Men gud säg inte så måste ha mer D: ♥ Jag dör här :c! ♥ hihi ska försöka skriva 14 aug, 2011 21:52 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: JuliaE hihi kanske EmilySwannhihi jo lite (eller ganska mycket) Faja haha vet inte ^^ hihi Men gud säg inte så måste ha mer D: ♥ Jag dör här :c! ♥ hihi ska försöka skriva Oh vad bra :3 ♥ Ja såklart! Fast spelar tfm nu så är lite upptagen :3 ♥ Någon här som har det?? ^^
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
14 aug, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: JuliaE hihi kanske EmilySwannhihi jo lite (eller ganska mycket) Faja haha vet inte ^^ hihi Men gud säg inte så måste ha mer D: ♥ Jag dör här :c! ♥ hihi ska försöka skriva Oh vad bra :3 ♥ Ja såklart! Fast spelar tfm nu så är lite upptagen :3 ♥ Någon här som har det?? ^^ tfm? :o haha vad är det? xD ♥ 14 aug, 2011 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen