Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HogwartsCoolingen
Elev |
hehehehe
We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Det enda som inte är bra är ju att han inte finns kvar.. Fast han kommer alltid att leva i mitt hjärta ♥ Om inte annat så snor jag en tidsvändare och åker tillbaka i tiden och räddar honom ♥
17 aug, 2011 19:45 |
|
Somnium
Elev |
Skriver i den här tråden igen bara för att jag inte har något liv.
Jag _ÄR_ gift med Snape :'D http://slytherinunicorn.tumblr.com/
17 aug, 2011 19:52 |
|
ikka
Elev |
Cedric tror jag. Han är absolut inte min favoritkaraktär, men han har många egenskaper som jag värderar högt - han är snäll, omtänksam och ödmjuk. Dessutom beskrivs han ju som en good-looking guy, även om filmerna inte riktigt håller med.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 19:56 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Somnium: Skriver i den här tråden igen bara för att jag inte har något liv. Jag _ÄR_ gift med Snape :'D Gick inte jag på ert bröllop? ;D Jag _ÄR_ för övrigt gift med Draco 8D ♏︎ 17 aug, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag är gift med Fred ♥ I alla fall i mina drömmar..♥
17 aug, 2011 20:11 |
|
J00KERN
Elev |
17 aug, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Varsin tvilling då
17 aug, 2011 20:48 |
|
Rowena
Elev |
Svårt. Neville är söt. Ron är cool. Cedric .... ja!!
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 17 aug, 2011 21:37 |
|
melindaa
Elev |
17 aug, 2011 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen