Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är ju nice ^^
15 aug, 2011 11:34 |
|
mellanrum
Elev |
15 aug, 2011 11:42 |
|
Borttagen
|
Det enda som gör mig lik Ginny till utseende är att jag har rött hår och fräknar(fast har inte gingerrött..xd)
15 aug, 2011 11:46 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
På dem där testen blev jag Fleur i utseende och Dumbledore i personlighet
We never go out of style <3 15 aug, 2011 15:44 |
|
Blackbone
Elev |
Enligt testen som postades i tråden;
Utseende: 100 % Narcissa Malfoy & 88 % Fleur Delacour. Personlighet: 100% Hermione Granger, 94% Albus Dumbledore & 90% Mad-Eye Moody. Wow.. Intressant! ♥♥♥♥♥♥ 15 aug, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
Ska nog göra testet igen ^^,
15 aug, 2011 16:11 |
|
WatchNox
Elev |
Enligt utseende-testet är jag 100% lik Draco, Hermione, Narcissa och Snape. Haha, det stämmer nog, jag har lite av Snapes näsa, Hermiones hår (lockigt och burrigt) och har nog en ganska Narcissa-aktig body type.
Enligt personlighets-testet är jag 100% Neville. What the devil is going on heeeeere...? 15 aug, 2011 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WatchNox: Enligt utseende-testet är jag 100% lik Draco, Hermione, Narcissa och Snape. Haha, det stämmer nog, jag har lite av Snapes näsa, Hermiones hår (lockigt och burrigt) och har nog en ganska Narcissa-aktig body type. Enligt personlighets-testet är jag 100% Neville. Neville är ju ganska nice att vara som 15 aug, 2011 17:56 |
|
nagin
Elev |
en blandning av seamus och harry
15 aug, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Som personlighet hade jag 100% på Albus och Harry... De är ganska lika faktiskt, nu när man tänker på det ^^,
15 aug, 2011 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen