Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaE
Elev |
Och hörrni läs min nya FF också ''Julia,du måste!'' Gjorde den typ nyss ^^ Hoppas ni gillar den också
Kapitel 20 --------------------- -Men ska vi dra och kolla in jul dekorationerna?? Fred och George snacka nästan alltid med en mun så dom var nästan en person. -Jo visst! Har inte sätt dom så det skulle vara kul! Alla nickade och reste sig för att gå ut. Jag gick längst fram med Fred,George och Harry, Ron och Draco gick lite längre bak. -Wow! Kolla här då! Jag glodde på en ny fontän där det var droppar som hade stannat i luften och den var rosa. -Oj! Den har vi aldrig haft här förut! Coolast hittills! Fred rörde en av dropparna och den ramlade ner i fontänen igen. Vi gick och kollade på alla dekorationer och ingen märkte att Draco var borta, jag var för upptagen med att kolla in allt nytt. DRACO: Jag gick ut ur stora salen och tänkte på min Kate, bara min! Hon var så vacker ingen annan kunde ta hennes plats! Jag gick lite på efterkälken eftersom jag dagdrömde men plötsligt drog någon in mig bakom en kruka. Det var så mörkt jag visst inte vem det var, sen så drog personen ut mig från krukans skuggan och till min förskräckelse så såg jag..... --------------------- Mer??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
9 aug, 2011 12:42 |
|
Lily Evans
Elev |
Att du alltid måste sluta när det blir spännande x(
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 9 aug, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Evans: Att du alltid måste sluta när det blir spännande x( Jag håller med xc Dåligt dåligt, men antar att det är för att man ska fortsätta läsa, men hon borde fatta att vi fortsätter läsa ialla fall ^.^ Aja MEEERA! 9 aug, 2011 12:46 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily Evans: Att du alltid måste sluta när det blir spännande x( Jag håller med xc Dåligt dåligt, men antar att det är för att man ska fortsätta läsa, men hon borde fatta att vi fortsätter läsa ialla fall ^.^ Aja MEEERA! Hahaha Men det kommer mer senare idag
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
9 aug, 2011 12:47 |
|
EmilySwann
Elev |
9 aug, 2011 12:49 |
|
ginny_weasley1
Elev |
mer mer mer!
.:HP:. 9 aug, 2011 12:52 |
|
LWLM
Elev |
MMEEEEERR !
"But i am the chosen one" SMASH! 9 aug, 2011 13:00 |
|
ginny_weasley1
Elev |
moooooooooooooooooooooooooore?
.:HP:. 9 aug, 2011 13:04 |
|
Ebbad
Elev |
9 aug, 2011 14:24 |
|
Nils
Elev |
mer
9 aug, 2011 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen