Alien (fakeliampayne) & Beben PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien (fakeliampayne) & Beben PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
6 okt, 2015 11:14 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Till mitt hus" svarar jag. "Om det går bra, för jag har verkligen inte lust att bli fotad utomhus just nu."
![]()
6 okt, 2015 11:16 |
|
Beben
Elev |
6 okt, 2015 11:17 |
|
fakeliampayne
Elev |
6 okt, 2015 11:23 |
|
Beben
Elev |
"Jo ... det visste jag", säger jag lågt. "Du har ju - väl - lagat till mig förut, kommer du inte ihåg?"
6 okt, 2015 11:24 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag får en klump i halsen och spänner mina händer om ratten.
"Jag är så ledsen, jag kommer inte ihåg." ![]()
6 okt, 2015 11:27 |
|
Beben
Elev |
6 okt, 2015 11:29 |
|
fakeliampayne
Elev |
6 okt, 2015 11:35 |
|
Beben
Elev |
6 okt, 2015 11:39 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Vi har en show snart" säger jag för att vi ska prata om annat. "Jag hade tänkt bjuda in dig till den för att kolla, om du vill."
![]()
6 okt, 2015 11:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien (fakeliampayne) & Beben PRS
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen