D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"kentaurer? brukar inte de kunna vara lite, du vet... elaka mot människor?"
20 sep, 2015 14:06 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte varför men det kändes som Hermione hade tagit in mig lite mer i gruppen och jag tyckte värkligen synd om henne, allt det där med Draco.
På sista tiden har jag och Freddy spenderat mycket tid till sammans vi har ju samma lektioner och så. 20 sep, 2015 14:58 |
|
Borttagen
|
Allt jag kunde tänka på var Hermione. Hade hon förblött? Hade min första vän förblött!? Jag ville gråta men vi hade trolldomshistoria med slytherin, och de skulle bara skratta och kalla mig ett freak. Jag tänkte på Hermione och hennes blyga bror. Det var bara ett par få gånger jag träffat honom, eller Draco, som han hette, men aldrig ensam. Jag gillade Draco lite, han var lik mig, båda var ensamvargar. Jag slog snabbt bort tanken. Jag hade hört att han stöter bort folk...Han skulle aldrig vilja vara kompis mej! Men ändå tänkte jag, jag gillade honom.
20 sep, 2015 15:24
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-20 kl. 18:28
|
|
Shadow of hope
Elev |
-Jo men om de vet att vi går att lita på så borde det gå bra.. Tror jag! Sa jag lite fundersamt men fortfarande glatt.
(Sorry att jag inte svarade, jag var på hundkurs)
20 sep, 2015 16:51 |
|
Borttagen
|
"aja, du verkar ha koll i alla fall," sa jag, lite oroligt men ändå glatt.
20 sep, 2015 16:57 |
|
Shadow of hope
Elev |
-de kommer att gå jätte bra, inget har hänt innan när jag vart här inne så de borde gå bra! Sa jag medans jag kollade tillbacks på Draco med ett stort leende på mina läppar. Det var inte ofta som jag kunde gå in här och nu så följde Draco med så då blev en bra upplevelse otrolig.
20 sep, 2015 17:07 |
|
Borttagen
|
jag ville fråga Joe något bara för att hålla tystnaden borta.
"sååå, Joe, har du någon flickvän då?" frågade jag fort. och varför det var det första som kom upp i mitt huvud hade jag ingen aning om. 20 sep, 2015 17:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
-eh nej jag är inte riktigt intresserad, du då? Svarade Jag lite förvirrad över frågan innan jag stannade och tog tag i Draco för att få honom att stanna också.
-Kolla! Sa jag medans jag pekade på en varelse en bit bort bakom ett träd.
20 sep, 2015 17:31 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på varelsen ett tag.
"Wow," viskade jag, "vad är det för något?" 20 sep, 2015 17:33 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Jag vet inte riktigt, men det ser ut att va en testral, enhörning eller kentaur" sa jag tyst. Jag började långsamt gå framåt "eller är det en hippogriff?" Tänkte jag högt.
20 sep, 2015 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen