PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((Jag tänkte att det var den onda Ian)) ((Vad menar du?))
9 sep, 2015 21:32 |
|
Kaylin
Elev |
((Okej *pustar ut*))((we are fanigirks and fanboys. När du spelar rollen Will, och när du tar fram en Pilbåge ur väskan x)
Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
((Aha))
((Jag väntar på din reaktion)) 9 sep, 2015 21:35 |
|
Kaylin
Elev |
((Okej... Ville bara säga det...))
Jag tittar på vad Ian gjorde mot Ian... Eller den ena var inte Ian...men där ligger Ena Ians ben, och gnistrar och allt det där. Jag känner hur det börjar svartna för ögonen. Det sista jag hinner säga är "Mörda inte någon medans jag är borta, för jag vill inte missa det roliga..." Och sen blir det svart, och jag tuppar av. Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Ian
Jag tar upp den avskurna delen av mitt ben och slår den i robotens huvud. 9 sep, 2015 21:40 |
|
Kaylin
Elev |
((Och jag ligger avsvimmad...
Av någon anledning ser jag att du bara klappar roboten på kinden med ditt "ben"... Mysko...)) Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
((xD))
Ian Roboten faller och går sönder när den träffar golvet. 10 sep, 2015 07:07 |
|
Kaylin
Elev |
Svimm
Go Fuck yourself you damn cereal 12 sep, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Ian
"Vakna Kayla!" Skrek jag och hällde kallt vatten över henne. 12 sep, 2015 21:39 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag känner att jag plötsligt blir blöt, som om någon harigastes mig i vatten. Men jag andas... Då.... Är jag död? Vad kommer jag att se när jag öppnar ögonlocken? En tunel, eller bara mörker? Jag öppnar försiktigt ögonen, men där står Ian. "Vad hände?" Frågar jag, och börjar kvickna till. Då känner jag på mina kläder. De är dyblöta. "Ian, tyckte du att uniformen var så bra på mig?" Frågar jag med ett snett leende. Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen