ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Nej kan vi inte köra när dem är hemma vi har inte gjort det)
14 aug, 2015 09:35 |
|
Kaylin
Elev |
(Oki! Men då får alla andra vänta!)
Go Fuck yourself you damn cereal 14 aug, 2015 09:37 |
|
Borttagen
|
(Om inte dem andra skriver vad dem brukar göra hemma)
Jenn Vi tre satte oss på bussen. 14 aug, 2015 10:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— "Jag är Sirius" sade jag. "Ni?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 10:47 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Remus", svarade jag och tog fram Remus trollstav ur väskan. "Jag har bara hans och Lunas trollstav", sa jag och vifta lite med hans trollstav. 14 aug, 2015 11:15 |
|
Borttagen
|
Joey
"coolt" Sa jag högt. 14 aug, 2015 11:17 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Jag vet! Så vad vill ni göra i filmen?" Frågade jag 14 aug, 2015 11:34 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— "Mycket" sade jag och flinade. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 11:45 |
|
Borttagen
|
Jenn
Tillslu stannade bussen på min hållplats och vi gick av. "Jag har en plan på vad vi kan göra", sa jag 14 aug, 2015 12:20 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag följde efter Jenn in i hennes hus. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 14 aug, 2015 12:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen