Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
*var det där i roller eller till mig?*
Jag la mig på sängen. Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 jul, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
* Jag väntade på dig.*
Jag väntade i stora salen. 20 jul, 2015 21:41 |
|
Lele
Elev |
20 jul, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
" Hej Eric! " ropade jag.
20 jul, 2015 21:43 |
|
Lele
Elev |
20 jul, 2015 21:44 |
|
Borttagen
|
Efter middagen rusade jag till Eric.
" Vad för karta? " frågade jag. Jag höll i hans arm för att han inte skull smita. 20 jul, 2015 21:45 |
|
Lele
Elev |
20 jul, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
" Den du nämnde. " sa jag strängt .
21 jul, 2015 09:38 |
|
Lele
Elev |
21 jul, 2015 10:01 |
|
Borttagen
|
Jag höll hårt.
" Berätta." sa jag. 21 jul, 2015 18:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen