Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Det var blåsigt och mulet ute. Jag och Rosé begav oss ner till Quidditchplanen där första tävlingen skulle hållas.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 13:51 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i tältet för deltagarna.
" Nu gör jag så här att ni får veta det direkt... Ni ska ta det guldiga ägget från draken. " sa Mr Potter. " Du först Vladimurs. " sa Mr Weasley. 8 jul, 2015 14:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi satte oss på läktaren. Ett stprt tät var uppställt till höger sida om arenan.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 14:33 |
|
Borttagen
|
Alex gick ut. Jag hörde ett rytande. Men hur ska jag göra?
8 jul, 2015 14:34 |
|
JossiMarauder
Elev |
Alex kom ut ut tältet. Han hade fått Walisk Grön.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 14:37 |
|
Borttagen
|
Vänta jag ska använda locka till sig besvärjelsen. Jag ska locka till mig ägget.
8 jul, 2015 14:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
Tillsist kom Linnie ut.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 14:52 |
|
Borttagen
|
Jag hade fått ungersk taggsvans. " Accio ägg. " ropade jag. Det funkade. Ägget for till mig. Jag sprang tillbaka till tältet.
8 jul, 2015 14:54 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vinsåg domarna räkn ihop sig.
"På tredje plats..." Började dom. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 14:56 |
|
Borttagen
|
" Kom Beuxbatons på..." fortsatte dem.
8 jul, 2015 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen