Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" Nej just nu är det inga fler " sa Aurora hon såg på tvillingarna. Nu skulle Ryssland få så dom teg tänkte hon.
2 jun, 2015 15:26
|
|
Borttagen
|
" okej här är regeln. Ni måste välja vad ni vill ska hända mot Ryssland. Vi kan bara göra en katastrof per dag" sa Yang
2 jun, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
" Okej jag vill att hela Ryssland ska drabbas av hungers nöd " sa Aurora
2 jun, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
" om det är det ni vill" sa Yang & slog ihop sina händer. Svart energi kom fram.
Yang log & Det gjorde Ying också.
2 jun, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
Aurora log hon skulle minsann lära Ryssland ett och annat.
2 jun, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
Ying's leende försvann & han gick fram till Yang.
" tror du de vet om en detalj? " viskade Ying väldigt lågt så bara Yang kunde höra.
Yang log lite mer & Ying förstod vad Yang tänkte
2 jun, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Aurora gick upp ur källaren med sin syster och de började fixa mat.
2 jun, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
"Ju mer de önskar ju starkare blir jag" sa Yang lågt till Ying med ett hånflin.
Ying log lika mycket.
"synd att jag inte blir starkare" sa Ying sedan med en suck.
2 jun, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Aurora hånlog vid tanken av att de snart skulle få reda på nyheter från Ryssland och det skulle inte vars trevliga nyheter.
2 jun, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
"vi får hoppas de fortsätter med deras ider" sa yang med ett hånflin.
Ying nickade.
"Tur att vi skrev den där boken" sa Ying med ett leende.
2 jun, 2015 21:21
|
Du får inte svara på den här tråden.