Nattfesten med mugglismedlemmarna 14/3 -15 (TRÅD)
Forum > Off Topic > Nattfesten med mugglismedlemmarna 14/3 -15 (TRÅD)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha #efterfest cxSkrivet av Tuggrus: Tack så mycket allihopa för att ni hängt på i kväll, ni är bäst! Vet ej var CyberBaron är men eftersom alla verkar dra sig till täcket och kudden så kanske vi avslutar lite smått, ni som vill fortsätta får göra det om ni vill! Är här! c: MUMS! 15 mar, 2015 00:32 |
|
1233679
Elev |
15 mar, 2015 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: åhnej jag missade festen *Gråter med dig* 15 mar, 2015 00:40 |
|
Tuggrus
Elev |
*cuddlar upp i ett hörn ensam och tittar på alla andra* Well.. This was fun..
MUMS! 15 mar, 2015 00:41 |
|
Frivolt
Elev |
Tack för ikväll. Somnade en stund så missade nån timme men men, va med en stun iaf
15 mar, 2015 00:58 |
|
Borttagen
|
Vi borde göra om det någon gång
15 mar, 2015 11:35 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi borde göra om det någon gång Isåfall kommer jag direkt!
15 mar, 2015 14:45 |
|
Meloon
Elev |
15 mar, 2015 16:27 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi borde göra om det någon gång Jag är på om vi gör det någon annan gång, var jättekul!
15 mar, 2015 19:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Om ni tyckte att gårdagens sändning var rolig så har jag glädjande besked! Nästa vecka så kommer radion sändas under fast schema och jag kommer även sända idag mellan 20:00 och 21:00! Vi ses!
https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=43109&watch=1 MUMS! 15 mar, 2015 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen