Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Ja då hon får plats i stallet, sa jag och log.
20 sep, 2014 21:49
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite "bra." sa hon till honom och tänkte lite grann. "en sak har tråkigt." sa hon och flinade lite grann
20 sep, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
- Har du tråkigt? frågade jag.
20 sep, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
Khalessi log. "typ." sa hon snält och la ner huuvdet vis hans sida. "men trött samtdiigt." Sa hon till honom och kollade på honom försitkigt
20 sep, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
- Vill du sova? frågade jag.
20 sep, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
Khalessi kollade på honom och tänkt elite. "aa." Sa hon kort efter, sanningen allt hade tagit hårt på henne, oro,lycka och detta som hände innan.
20 sep, 2014 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag bäddade ner henne i sängen.
- Sov nu min prinsessa, sa jag och pussade henne på huvudet.
20 sep, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
Khalessi flinde lite. "jaså, min prins måste sova med mig." sa hon och flinade emot honom
20 sep, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och kröp ner bredvid henne.
- Så nu är din prins här, sa jag.
20 sep, 2014 21:58
|
|
Borttagen
|
Lessi log. "tackar."sa hon och flinade lite emot honom."plus det e mysigare." sa hon til honom lugnt
20 sep, 2014 22:00
|
Du får inte svara på den här tråden.