Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Bra, jag är där om en kvart" Jag ler upp mot köksklockan.
16 aug, 2014 21:21 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag reser mig ifrån stolen.
"Ja, då ses vi, hejdå" säger jag. 16 aug, 2014 21:26 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet snabbt, för att det ska torka och kontrollerar sedan att jag har både plånbok och mobil med mig i fickan.
16 aug, 2014 21:32 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag tar på mig en mössa, både för att det är kallt, och jag vill undvika att bli igen känd.
16 aug, 2014 21:36 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag sätter på mig jacka och de nya skorna jag köpte, sedan går jag ut.
16 aug, 2014 21:40 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen