Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
12 jun, 2011 21:29 |
|
Salazar1
Elev |
Minidjuret: Jag lovar att hålla mig i skinnet och inte tappa kontrollen mer! Om vi får mer som du sa! Slytherin Pride 12 jun, 2011 21:36 |
|
Minidjuret
Elev |
Tack, innan har alltid mina berätelser blivit dissade... Skrivet av Salazar1: Minidjuret: Jag lovar att hålla mig i skinnet och inte tappa kontrollen mer! Om vi får mer som du sa! Hahahha. __________________________________________ Jag har upptäckt att du är mer envis än jag någonsin trott. Hur jag än gjorde kom du hit, till Hogwarts. Det hjälpte inte med att skicka iväg dina föräldrar till ett " Uppdrag", inte att inte låta dig komma in på hogwarts, inte genom att behålla Soy ett tag och inte genom att fixa skriken i skogen. Samantha, jag behöver prata med dig, öga mot öga. Jag behöver förklara saker för dig, saker som jag borde berättat för flera år sedan. Jag anser att du är mogen och tillräckligt envis för att få veta nu. Möt mig i mitt kontor på onsdag ( det är måndag idag). MVH Professor Dumbledore Rektor för Hogwarts. Jag tappade brevet och föll ihop på marken. När jag vaknade igen( av att Soy pickade mig i örat) var jag illamåennde och yr. Jag fattade bara halva brevet. Varför skulle jag inte komma hit? Och var låg Dumbledores kontor? Jag bestämmde mig för att skicka en uggla till Dumbledore. Jag gick in i tältet och rotade runt lite i några lådor och lyckades dra fram en bit pergament, en fjäderpänna och lite bläck. Till professor Dumbledore. Tack för dit brev. Jag förstår inte riktigt det du menar men jag hoppas få svar när vi ses. Tyvärr har jag ett litet problem, jag vet inte vad ditt kontor ligger. Svara så fort du kan. MVH, Samantha. Jag vek ihop pergamentet och knöt fast det runt Soys ben. "Flyg till Dumbledore" sa jag och släppte ut henne utanför tältet. 12 jun, 2011 21:47 |
|
Salazar1
Elev |
Minidjuret: Har ändrat till:
Jag lovar att försöka att hålla mig i skinnet och inte flippa ur! OCH bra!!! Slytherin Pride 12 jun, 2011 21:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Tack, innan har alltid mina berätelser blivit dissade... Skrivet av Salazar1: Minidjuret: Jag lovar att hålla mig i skinnet och inte tappa kontrollen mer! Om vi får mer som du sa! Hahahha. __________________________________________ Jag har upptäckt att du är mer envis än jag någonsin trott. Hur jag än gjorde kom du hit, till Hogwarts. Det hjälpte inte med att skicka iväg dina föräldrar till ett " Uppdrag", inte att inte låta dig komma in på hogwarts, inte genom att behålla Soy ett tag och inte genom att fixa skriken i skogen. Samantha, jag behöver prata med dig, öga mot öga. Jag behöver förklara saker för dig, saker som jag borde berättat för flera år sedan. Jag anser att du är mogen och tillräckligt envis för att få veta nu. Möt mig i mitt kontor på onsdag ( det är måndag idag). MVH Professor Dumbledore Rektor för Hogwarts. Jag tappade brevet och föll ihop på marken. När jag vaknade igen( av att Soy pickade mig i örat) var jag illamåennde och yr. Jag fattade bara halva brevet. Varför skulle jag inte komma hit? Och var låg Dumbledores kontor? Jag bestämmde mig för att skicka en uggla till Dumbledore. Jag gick in i tältet och rotade runt lite i några lådor och lyckades dra fram en bit pergament, en fjäderpänna och lite bläck. Till professor Dumbledore. Tack för dit brev. Jag förstår inte riktigt det du menar men jag hoppas få svar när vi ses. Tyvärr har jag ett litet problem, jag vet inte vad ditt kontor ligger. Svara så fort du kan. MVH, Samantha. Jag vek ihop pergamentet och knöt fast det runt Soys ben. "Flyg till Dumbledore" sa jag och släppte ut henne utanför tältet. Jag fattar inte hur det kan vara möjligt att dina fanfics blivit dissade! Dom totaläger! Så spännande kapitel! Jag vill ha MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! ![]()
12 jun, 2011 21:57 |
|
MayoGryffindor
Elev |
:O Vem dissar ? :O
Jättebra ! Mer ! ^^ "She's buying the stairway to heaven" 12 jun, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Oah! Bra
13 jun, 2011 08:48 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Salazar1: Minidjuret: Har ändrat till: Jag lovar att försöka att hålla mig i skinnet och inte flippa ur! OCH bra!!! Haha, okej jag får väl nöja mig med det då. Men det kan jag ju inte veta om ingen skrev? s: 13 jun, 2011 09:32 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, fattar inget, men aja
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 15:15 |
|
Minidjuret
Elev |
c: Det är bra. Jag älskar att skriva så jag misstänker att jag kommer jobba som något sånt när jag blir vuxen. Eller så blir jag lärare på Hogwarts eller arkitekt eller mäklare xD 13 jun, 2011 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen