Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tvärflöjtisten såg ut som om hon tryckte in flöjten i sidan av sig xD (Slovenien) Hon spelade inte själv! /Tabea
10 maj, 2014 22:27 |
|
Borttagen
|
Åh så fint och mäktigt det var när publiken sjöng med Sanna ♥
10 maj, 2014 22:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: HAHAHAHHA!!! De som skrev Finlands låt skrev den tydligen i en Bastu Så jävla bäst är det! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Mamma: "Det är tur att Finland inte sjunger på finska."
Pappa: "Ja, för det är så svårt att förstå." Jag: "Ja, och de har så långa ord så de skulle inte hinna igenom halva låten innan tiden var slut." Känner mig ytterst snäll "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 22:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Mamma: "Det är tur att Finland inte sjunger på finska." Pappa: "Ja, för det är så svårt att förstå." Jag: "Ja, och de har så långa ord så de skulle inte hinna igenom halva låten innan tiden var slut." Känner mig ytterst snäll Slut på tummar idag så *tummar*
10 maj, 2014 22:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
På tal om bra sångare.
Nästa år vill jag att Jon Henrik kommer med en jojk till Mello, som vinner allt och sedan tar Europa med storm! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Tvärflöjtisten såg ut som om hon tryckte in flöjten i sidan av sig xD (Slovenien) Hon spelade inte själv! /Tabea Vilken hycklare! 10 maj, 2014 22:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Fellrendión: P.S En dragqueen är väl en person som klär ut sig för underhållning och inte för att de känner att de är i fel kropp? ^ Denna låten är bra! ^^
10 maj, 2014 22:31 |
|
Borttagen
|
Dancing in the rain♥
10 maj, 2014 22:32 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Tvärflöjtisten såg ut som om hon tryckte in flöjten i sidan av sig xD (Slovenien) Hon spelade inte själv! /Tabea Vilken hycklare! Tabea spelar Tvärflöjt själv och flöjten kan inte spela när man drar bort den från munnen..
10 maj, 2014 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen