Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
- Mm, sade jag. Det gjorde ont att höra honom säga sådant. Jag var ju kär i honom, fast jag visste ju att det aldrig skulle bli något av oss 2. Jag var opopulär och ful och mobbad.
28 apr, 2014 17:25
|
|
Borttagen
|
-Hon heter Kalila..,sa jag tyst
28 apr, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
- Coolt, samma som jag. Sade jag.
28 apr, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
- Ja,hon är typ den snyggaste tjejen jag någonsin har sett,sa jag
28 apr, 2014 17:30
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:32
|
|
Borttagen
|
-Hon bor på Elisabetsgatan,sa jag
28 apr, 2014 17:33
|
|
Borttagen
|
- Vadå? Sade jag. Menade han mig? Nej... det var omöjligt.
28 apr, 2014 17:35
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:36
|
|
Borttagen
|
- Mitt hus? Du driver med mig, sade jag och skrattade.
28 apr, 2014 17:37
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:38
|
Du får inte svara på den här tråden.