Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
(Skriv det då)
" Han kan ju inte sitta fastbunden " sa Saga
8 apr, 2014 19:17
|
|
Borttagen
|
(Chris är din karaktär jag har inte rätt att skriva som honom)
Luna tänkte
8 apr, 2014 19:19
|
|
Borttagen
|
(Jag är inte honom längre. Han är ju inte Chris, han hat ju blivit ett spöke så jag skriver inte om honom längre)
Saga suckade.
8 apr, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
(Okej men om du frågar mig så skulle jag ha fortsatt skriva som chris även fast han är ett typ spöke)
Luna såg på Saga
8 apr, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
(Det blir så konstigt.. Det är bättre att rolla Saga som upplever Chris istället)
" Nej, vi måste härifrån " sa Saga
8 apr, 2014 19:25
|
|
Borttagen
|
(Okej typ ser Chris från hennes perspektiv typ)
" vi kan inte " sa Luna
8 apr, 2014 19:29
|
|
Borttagen
|
(Japp)
" Jo, vi måste " sa Saga
8 apr, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Luna kände hur hemskt det var att bara gå från huset
8 apr, 2014 19:31
|
|
Borttagen
|
" Vi hämtar Anton och drar " sa Saga och drog med Luna in i huset.
8 apr, 2014 19:32
|
|
Borttagen
|
Anton gick ner mot källaren
8 apr, 2014 19:32
|
Du får inte svara på den här tråden.