The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 13:45
|
|
Borttagen
|
Erika såg bort mot den andra dörren.
" Nu gäller det bara att öppna den, sa hon
29 mar, 2014 13:50
|
|
Borttagen
|
Robin såg på den andra dörren
29 mar, 2014 13:51
|
|
Borttagen
|
" Då måste jag först komma loss från kedjan, sa Erika
29 mar, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
" problemet är att den är magisk och kan endast komma loss med magi " sa Robin
29 mar, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
" mm, fast det kanske finns ett annat sätt, sa Erika
Hon kände i fickan på sin klänning och fick upp en liten kniv.
29 mar, 2014 13:58
|
|
Borttagen
|
Robin såg på Erika sen skulle ett annat problem komma hur de skulle komma ut ur huset
29 mar, 2014 14:03
|
|
Borttagen
|
" Om jag skär av mig foten så kan jag dra bort kedjan, sa erika
29 mar, 2014 14:04
|
|
Borttagen
|
" gör det inte " sa Robin han såg på Erika hon fick inte skära av sig något och förblöda
29 mar, 2014 14:06
|
|
Borttagen
|
" men jag vill komma loss!, sa hon
29 mar, 2014 14:12
|
Du får inte svara på den här tråden.