Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
- Det är ingen skillnad. Jag vill vara ifred. Sade jag.
8 mar, 2014 14:51
|
|
Borttagen
|
-Har jag gjort nåt? du verkar arg på mig.., sa jag ledsamt
8 mar, 2014 14:53
|
|
Borttagen
|
- Nej, ingenting har hänt.
8 mar, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
-Men jag ser ju att det är nåt! berätta!!, sa jag
Det började bildas en liten vindorkan bakom mig.
8 mar, 2014 14:58
|
|
Borttagen
|
- Bry dig inte. Sade jag.
8 mar, 2014 14:58
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig surt om och vindorkanen for in i Wahidahs lägenhet.
8 mar, 2014 15:02
|
|
Borttagen
|
Vindorkanen kom emot mig och allt blev svart.
8 mar, 2014 15:05
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut. Och hemåt.
-Elly!! Elly!, skrek jag
-Vad är det?!, sa hon oskyldigt
-Vad sa du till Wahidah?, sa jag argt
8 mar, 2014 15:08
|
|
Borttagen
|
Om en stund vaknade jag igen med en orkan i min lägenhet.
Vad skulle jag göra då?
8 mar, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
-Jag sa att ni är söta ihop, sa elly
-Ljug inte!! vad sa du?!, skrek jag
-Okej.. jag sa att du har en flickvän och att du aldrig skulle vara otrogen med ett freak som henne!, sa elly
Jag såg chockat på Elly
8 mar, 2014 15:13
|
Du får inte svara på den här tråden.